Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    «Elle Ukraine» та «Elle man Ukraine»: комунікаційні стратегії та читацькі реакції
    (Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка, 2019) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У статті розглядається відповідність комунікаційних стратегій франчайзингових видань «Elle Ukraine» та «Elle Man Ukraine» аудиторним потребам. За допомогою контент-аналізу досліджено тематично-змістове наповнення кожного видання, а також реакції читачів на публікації цих медіа, що дозволило зробити висновки щодо зацікавленості аудиторії в порушуваних виданнями темах. Визначено, що їхні комунікаційні стратегії полягають у зміні тематики контенту, характерної для видань гендерного спрямування. При цьому «Elle Ukraine» має різнобарвне тематичне наповнення, яке відповідає аудиторним потребам, у той час як «Elle Man Ukraine» більше орієнтується на загальний формат медіабренду «Elle» ніж на читацькі реакції українських споживачів інформації.