Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Проєкт PR-кампанії «Мобільна школа»(Сумський державний університет, 2024) Кириченко, Д.В.Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю забезпечення доступу до якісної освіти для дітей у постраждалих регіонах України, які втратили можливість навчатися в безпечних умовах через воєнні дії. Проєкт «Мобільна школа» спрямований на подолання освітніх втрат, інтеграцію сучасних методик навчання та психологічної підтримки для дітей, учителів і громад. Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити ефективну мультимедійну комунікаційну кампанію, яка поєднує створення серії відеороликів, інтерактивного інформаційного сайту та стратегічного просування у соціальних мережах, таких як LinkedIn. В результаті роботи було створено: - серію відеороликів, що висвітлюють концепцію та місію проєкту через особисті історії; - інтерактивний сайт із детальним описом проблематики, етапів реалізації та очікуваних результатів проєкту; - комунікаційну стратегію для підвищення впізнаваності та залучення партнерів.Item Нервово-психічна стійкість студентів з різним рівнем адаптивності(Сумський державний університет, 2024) Комарова, А.І.У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено нервово-психічну стійкість студентів з різним рівнем адаптивності до навчального процесу та соціально-психологічних умов. Метою роботи є визначення взаємозв'язку між рівнем адаптивності студентів та їх нервово-психічною стійкістю. Для досягнення цієї мети було проведено опитування серед студентів різних курсів та спеціальностей, використовуючи стандартизовані психодіагностичні методики. Результати дослідження показали, що студенти з високим рівнем адаптивності демонструють вищий рівень нервово-психічної стійкості, ніж ті, у кого рівень адаптивності нижчий. Отримані дані можуть бути використані для розробки програм психологічної підтримки та адаптаційних заходів у вищих навчальних закладах.Item Соціальна інтеграція дітей внутрішньо переміщених осіб засобом інтерактивної навчальної гри(Сумський державний університет, 2024) Сіроштан, І.В.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесів соціальної інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб за допомогою інтерактивної навчальної гри. Окрема увага приділена теоретичним аспектам соціальної інтеграції, специфічним потребам і проблемам дітей ВПО, а також нормативно-правовій базі, що регулює даний процес. Третій розділ роботи містить практичний аналіз впровадження інтерактивної гри в Миколаївському ліцеї, оцінку її ефективності та рекомендації щодо використання інтерактивних ігор у подальших програмах соціальної інтеграції дітей ВПО. В даній роботі викладені дослідження основних методів соціальної інтеграції дітей ВПО за допомогою інтерактивних навчальних ігор.Item Медіасупровід психологічної підтримки військових(Сумський державний університет, 2024) Черниш, Анна Євгеніївна; Chernysh, Anna Yevheniivna; Бут, Д.У складні періоди життя люди часто потребують психологічної підтримки. Стреси, травми, втрати, несподівані негативні зміни у життєдіяльності, надзвичайні ситуації, конфлікти, війни негативно позначаються на психічному стані людини, часто потребуючи психологічної допомоги, психологічної терапії, а в найскладніших ситуаціях навіть і тривалої психологічної реабілітації. Фахову психологічну допомогу можуть надати психологи і лікарі, які добре знаються на особливостях психологічної організації людини. Різного роду психологічна підтримка сприяє розвитку стресостійкості, впорядкуванню емоційного стану, покращенню самопочуття та збереженню психічного здоров’я індивіда. У фокус нашого зацікавлення потрапили особливості медійного супроводу психологічної підтримки військових, оскільки їхнє психічне здоров’я детерміновано стресом або наслідками безпосередніх військових подій, конфліктів, протистоянь. Мета – з’ясувати ефективність та доступність медійного супроводу психологічної підтримки військових.