Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Лінгвістичні та перекладацькі особливості англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів(Сумський державний університет, 2021) Молодика, А.О.Кваліфікаційна робота присвячена розгляду лінгвістичних та перекладацьких особливостей англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів. Також дослідження зорієнтовано на аналізі методів вивчення рекламного дискурсу та специфіці перекладу англомовних слоганів. Проведене дослідження надає змогу детальніше пізнати прагматичні та комунікативні ознаки англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів. Отримані дані сприятимуть подальшим розвідкам релевантних питань.Item Типологія модифікованих прислів’їв(Запорізький національний університет, 2021) Овсянко, Олена Леонідівна; Овсянко, Елена Леонидовна; Ovsianko, Olena LeonidivnaСтруктурно-семантична модифікація прислів’їв детермінується загальними законами розвитку мови. При цьому спрацьовує принцип: Ми не будуємо мову, а добудовуємо. Прислів’я − це відкрита система, і процес вилучення елементів та доповнення новими утвореннями відбувається безперервно.Item Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів(Сумський державний університет, 2021) Мельник, Д.В.Наукову роботу присвячено дослідженню структурно-семантичних особливостей англомовних рекламних слоганів харчової продукції. Актуальність обраної теми зумовлена загальною спрямованістю сучасної лінгвістики на вивчення мовних одиниць у рекламних текстах та підсилюється необхідністю більш поглибленої систематизації та опису структурно-семантичних та стилістичних особливостей англомовних слоганів харчової продукції.