Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
6 results
Search Results
Item Інструменти реклами та pr для просування мобільної гри «Shadows of Arcana»: створення концепції(Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Сіренко, Д.У роботі здійснена спроба розробки стратегії рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana», яка охоплює всі ключові етапи: від аналізу ринку й конкурентів до формування креативного рішення, вибору каналів комунікації та оцінки ефективності кампанії. Визначено, що для ефективного просування необхідно здійснити аналіз прямих і непрямих конкурентів, якіми є мобільні ігри, що належать до жанру RPG із фентезійною тематикою, складною сюжетною лінією та розвиненою системою персонажів RAID: Shadow Legends (Plarium Games), AFK Arena (Lilith Games), Hero Wars (Nexters), Genshin Impact (HoYoverse) та Clash of Clans / Clash Royale (Supercell). Запропонована концепція рекламної кампанії охоплюєь: запуск і реліз гри на платформах iOS та Android, інфлюенсер-маркетинг і співпраця зі стрімерами, участь у галузевих ігрових виставках і конкурсах, соціальні мережі та спільноти гравців.Item Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса»)(Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Кондратюк, Д.У розвідці простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.Item Інноваційні підходи до створення рекламних кампаній у цифрову епоху(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Іллін, Є.Розглядається розвиток цифрового маркетингу, окреслено еволюцію рекламної комунікації від традиційного до цифрового формату, визначено ключові терміни та підходи до класифікації digital-інструментів. Аналіз сучасних наукових досліджень і публікацій щодо використання технологій Big Data, персоналізації, програматик реклами, AR/VR, а також практики впровадження інноваційних стратегій у провідних міжнародних і вітчизняних кампаніях.Item Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Маслакова, A.У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей. Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів.Item Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Білошапка, С.Розглядаються особливості рекламних кампаній провідних чайних брендів, зокрема Lipton та Ahmad Tea. Проаналізовано інструменти, що застосовуються в рекламних кампаніях: використання емоційного маркетингу, цифрових технологій, колаборацій з інфлюенсерами, екологічного позиціонування та сторітелінгу. Визначено основні підходи до просування продукції: Lipton орієнтується на масовий ринок та активний digital-маркетинг, натомість Ahmad Tea акцентує увагу на преміальності, традиціях та високій якості чаю. Досліджено ефективність рекламних кампаній за ключовими показниками: впізнаваність бренду, рівень взаємодії з аудиторією, продажі та соціальна відповідальність. Отримані результати мають практичну цінність для рекламників та брендів, що працюють у чайній індустрії.Item Змістові складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг(Сумський державний університет, 2021) Повалій, Тетяна Леонідівна; Повалий, Татьяна Леонидовна; Povalii, Tetiana Leonidivna; Бірюк, Н.В умовах високої конкурентної боротьби для великої кількості підприємств важливим стає привертання уваги до різних методів дослідження ринку з метою мінімізації витрат і пошуку ефективних стратегій, що дозволять утримати власні позиції на ринку, наростити обсяги збуту і при цьому зберегти лояльність споживачів до своєї продукції (у нашому випадку такою продукцією виступають соціокультурні послуги). Для цього створюються різні маркетингові стратегії, що дозволяють вивести відносини між виробником і споживачем на новий рівень. У таких ситуаціях організації замислюються про ретельне опрацювання рекламної стратегії, а зокрема про розробку медіаплану.