Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
2 results
Search Results
Item Peculiarities of intercultural communication: value-cognitive basics(The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022) Бойко, Ольга Петрівна; Boiko, Olha Petrivna; Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Zhylenko, O.Дана робота присвячена вивченню особливостей міжкультурної комунікації в умовах таких світових тенденцій як глобалізація та міграція, а також у пізнавальній та трудовій діяльності людей. Ґрунтовно проаналізовано сутність поняття комунікації, її види та підходи до неї ґрунтовно проаналізовано сутність поняття комунікації, її види та підходи до неї. Приділено увагу особливостям міжкультурної міжкультурної взаємодії між представниками різних етнічних соціумів, а також розгляду соціокультурних моделей поведінки соціокультурних моделей поведінки представників іншомовних етнічних груп. етнічних груп. Виділено різні комунікативні рівні, що репрезентують контекст спілкування між носіями різних культур, проаналізовано різні комунікативні рівні, що репрезентують контекст спілкування.Item Активізація пізнавальної діяльності іноземних студентів через застосування інформаційних та комп’ютерних технологій на заняттях з української мови(Сумський державний університет, 2021) Сохеіл, Мохаммад Сохеіб; Пилипенко-Фріцак, Наталія Анатоліївна; Пилипенко-Фрицак, Наталия Анатольевна; Pylypenko-Fritsak, Nataliia AnatoliivnaНавчання у сучасному виші багато у чому визначається великим обсягом інформації, постійною модернізацією освітнього процесу. У зв’язку з цим постає питання щодо переосмислення традиційних форм та методів навчання, навчальної діяльності, що визначає необхідність пошуку та впровадження нових технологій навчання, які сприяють реалізації активності студентів на практиці. Таким чином, одним з головних напрямків сучасної дидактики є поєднання традиційних методів та прийомів навчання та новітніх технологій, які активізують навчально-пізнавальну діяльність студентів вищих навчальних закладів.