Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Item
    Стратегії SMM у цифрову епоху: адаптація до змін у поведінці користувачів
    (Сумський державний університет, 2025) Мартищенко, Ж.; Токар, Юрій Вікторович; Tokar, Yurii Viktorovych
    У роботі розглядаються основні причини змін поведінки користувачів соціальних мереж: від мети користування мережами, оновлення соцмереж виробниками до збільшення вимог якості комунікації. Завдяки дослідженням доведено найбільший популярний формат для платформ – відео. Розглянуто способи адаптації SMM-стратегіїзавдяки відео контенту до потреб аудиторії.
  • Item
    Twitch – стрімінг для геймерів: взаємодія з аудиторією
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бабич, Д.
    У роботі розглянуто платформу Twitch як простір для геймерів. Простежено механізми взаємодії стримерів з аудиторією. Проаналізовано основні інструменти комунікації, такі як аудиторія, монетизація та партнерство, чати спільнот. З’ясовано вплив цих механізмів на формування спільнот навколо контент-мейкерів: як стример взаємодіє з аудиторією. Окремо акцентовано увагу на ролі стримерів як лідерів думок та їхньому впливі на поведінку й активність аудиторії.
  • Item
    Вплив повномасштабної війни на контентне наповнення інформаційно-розважальних програм: на прикладі програми «Сніданок з 1+1»
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальов, Олександр Сергійович; Kovalov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто контентне наповнення тижневого випуску інформаційно- розважальної програми «Сніданок з 1+1» у період з 1 березня до 5 березня 2021 року та 3 березня до 8 березня 2025 року. Основна увага зосереджена на трансформації контенту інформаційно- розважальної програми «Сніданок з 1+1» після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну та зміні підходів до її підбору.
  • Item
    Образ військових у медіа: тональність і фреймінг
    (Сумський державний університет, 2025) Кульгова, В.; Садівничий, Володимир Олексійович; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych
    Дослідження присвячено аналізу тональності та фреймування образу військових у матеріалах видань «День», «Дзеркало тижня» та «Українська правда» у двох часових відрізках: серпень–жовтень 2024 року та лютий–квітень 2025 року. Визначено домінування позитивного патріотичного фрейму в «Дні», аналітичного – у «Дзеркалі тижня» та фактологічного – в «Українській правді». Окремо виокремлено випадки негативного представлення, пов’язані з інцидентами, зловживаннями або критикою внутрішніх процесів у Збройних силах.
  • Item
    Комунікаційні платформи: специфіка поширення конвергентного контенту
    (Сумський державний університет, 2024) Тат’янченко, Артур Юрійович; Tatianchenko, Artur Yuriiovych
    У дослідженні розглянуто специфіку поширення новинного конвергентного контенту на різних комунікаційних платформах медіа NV. З’ясовано, що конвергентний контент, дотичний до теми російсько-української війни, активно поширюється новинною стрічкою на сайті медіа NV в рубриці «Війна в Україні: день 811», також частково дублюється в телеграм каналі NV. Моніторинг засвідчив, що окремі теми обговорюються в прямому ефірі на радіо NV, оприлюднюються в YouTube каналі і публікуються новиною в новинній стрічці сайту.
  • Item
    Особливості роботи ранкового шоу в умовах повномасштабної війни: на прикладі програми «Сніданок з 1+1»
    (Сумський державний університет, 2024) Ковальов, Олександр Сергійович; Kovalov, Oleksandr Serhiiovych
    Розглянуто специфіку функціонування редакції програми «Сніданок з 1+1» у період воєнного стану. Основна увага зосереджена на зміні робочих алгоритмів редакції, адаптації до умов воєнного стану, безпекових умовах та контентному наповненні програми.
  • Item
    Соціальні мережі як канал комунікації в епоху постправди
    (Сумський державний університет, 2024) Зубахін, Юрій Володимирович; Zubakhin, Yurii Volodymyrovych; Трачук, І.
    У дослідженні розглянуто специфіку поширення інформації українськими медіа ZN.UA та NV в Телеграм-каналах. Моніторинг засвідчив, що окремі публікації супроводжуються мультимедійним контентом. З’ясовано, що інформація, поширювана в телеграм-каналах досліджуваних українських медіа, вирізняється спрощеністю повідомлень, доповнюється «альтернативними фактами», також частково містить емоційний контент.
  • Item
    Психологічні механізми медіасугестії в контенті електронної газети «The Guardian» (за 18.03.2018)
    (Сумський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna
    Актуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії. Зроблено спробу виявити психологічні механізми медіасугестії на матеріалі номеру електронної газети «The Guardian» за 18.03.2018.
  • Item
    Передача змістів як особливість медіакультури інформаційного простору малих міст України
    (Сумський державний університет, 2023) Отрішко, Марина Анатоліївна; Отришко, Марина Анатольевна; Otrishko, Maryna Anatoliivna
    Внаслідок розвитку культурного простору сучасного міста в контексті особливостей медіакультури проаналізовано структуру інфопростору, що вибудовується завдяки взаємодії суспільно-економічних чинників. Інформаційна складова передачі змістів простежується у візуально-рекламному супроводі та забезпечує конкурентоспроможність міст. Позитивами медіакультури інформаційного простору малих міст України в передачі змістів медіакультури є масовість інформування, привернення уваги населення до конкретних проблем, активне, ненав`язливе сприймання інформації.
  • Item
    Fast, beneficial, harmful this is about ТikТok communication
    (Sumy State University, 2023) Nosova, B.; Moroni, C.; Boccolini, A.; Spinelli, E.
    Метою дослідження є аналіз рендомно вибраних публікацій в медіа про ТікТок. Розглядаються місійні принципи мережі, ставлення до користувачів, причини її заборони. Відображені стан українського сегмента ТікТок, проблемність його вивчення. Аналізуються публікації про зростання меседжів після російського повномасштабного вторгнення в Україну, поширення фейків в російському сегменті ТікТок. Водночас вивчається використання застосунку людьми з особливими потребами в навчанні. Висновки зосереджені на вивченні комунікаційних можливостей ТікТок і його функціональних особливостей.