Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
9 results
Search Results
Item Товариство «Просвіта» на Сумщині. Документи і матеріали: у 2 т. Том 1 (1917–1923)(Триторія, 2022) Артюх, В`ячеслав Олексійович; Artiukh, Viacheslav Oleksiiovych; Іванущенко, Г.М.У збірнику подаються документи й ілюстративні матеріали, що всебічно розкривають діяльність товариства «Просвіта» на теренах Сумщини в 1917–1923 рр. Близько 300 джерел, переважно архівних та інформацій з преси, відтворюють широку географію просвітянського руху, його впливи на перебіг культурного й політичного життя краю. Для дослідників, краєзнавців, учителів, студентів, усіх, хто цікавиться історією рідного краю.Item Innovative technologies in education(Sumy State University, 2024) Набок, Марина Миколаївна; Nabok, Maryna Mykolaivna; Anesu, B.L.The 21st century has witnessed an explosion of innovative educational technologies, revolutionizing the way we learn and teach. Here are some key innovations: 1) Online Learning Platforms: Platforms like Coursera, edX, and Khan Academy offer a wide range of courses and educational materials accessible to learners worldwide. These platforms provide flexibility and access to high-quality education regardless of geographical location; 2) Adaptive Learning: Adaptive learning systems use algorithms to personalize the learning experience based on a student's strengths, weaknesses, and learning pace. This technology adjusts the content and pace of instruction to optimize learning outcomes for each individual learner; 3) Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR): VR and AR technologies create immersive learning experiences that engage students in interactive simulations and virtual environments. These technologies are particularly effective for subjects like science, history, and technical training; 4) Gamification: Gamification integrates game elements, such as points, badges, and leaderboards, into educational activities to motivate and engage learners. Educational games make learning more enjoyable and increase student participation and retention; 5) Mobile Learning: With the widespread use of smartphones and tablets, mobile learning apps and platforms have become increasingly popular.Item Social integrity and tolerance in education: foreign experience(Sumy State University, 2023) Чернякова, Аліна Вікторівна; Чернякова, Алина Викторовна; Cherniakova, Alina Viktorivna; Ейкінс, Айрін; Эйкинс, Айрин; Eikins, AirinAnticipating the European future of Ukraine, educational institutions act as powerful agents of change in the promotion of European values social an academic integrity. Faculties realized they need to ensure that their students engage in assessment processes with honesty, fairness, courage, respect, responsibility and truthfulness – all values of academic integrity recognised by the International Centre for Academic Integrity (ICAI). The analysis of scientific intelligence makes it possible to assert that European values are productive tools - teaching, learning, development of educational and language policy in the conditions of a multicultural educational space [1-2; 6]. Given the outlined topic of the article, special attention needs to be paid to the discussion of current problem situations and the analysis of best practices of the International Center for Academic Integrity [3]. Time and again, research has shown that having a culture of integrity on campus can be a natural deterrent to cheating or e-cheating. This culture cannot be developed overnight, and not amidst stress, anxiety, and a whole new mode of teaching and delivery. A recent ETICO blog focused on the importance of policy frameworks that can help govern the institution’s attitude, proactive actions, and reactions to academic dishonesty. While policies are crucial top-down efforts, the practical implementation of these policies often miss the most important stakeholders – namely students [4]. The ETICO portal is a web-based platform that regroups and disseminates all the latest information and resources on ethics and corruption in education from IIEP-UNESCO, as well as from a range of partners and stakeholders active in this field [5]. The ETICO programme, initiated in 2001, aims to strengthen educational planning and management strategies by promoting a culture of ethics, reducing corrupt practices, and integrating the principles of transparency and accountability at the political level. There are three main channels: Research, Training, Strategic Assistance.Item Рольові ігри на заняттях з іноземної мови(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023) Бровкіна, Оксана Володимирівна; Бровкина, Оксана Владимировна; Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Турчин, К.В.У статті йдеться про рольові ігри як ефективний метод вивчення іноземної мови, також розглядаються переваги та функції цих ігор, їх ефективність на уроках іноземної мови. В ході дослідження з’ясувалося, що рольові ігри є корисними для студентів та школярів в розвитку їхніх комунікативних навичок, підвищенні мотивації до вивчення мови та розвитку їхньої уваги та уяви. Проведений аналіз практичних прикладів використання рольових ігор на уроках іноземної мови показує, що вони допомагають учням у засвоєнні нового матеріалу та розвитку їхньої мовленнєвої компетенції. Рольова гра – методичний прийом, що належить до групи активних способів навчання практичного володіння іноземною мовою. Рольова гра являє собою умовне відтворення її учасниками реальної практичної діяльності людей, створює умови реального спілкування. Ефективність навчання тут зумовлена насамперед вибухом мотивації, підвищенням інтересу до предмета. Вона ефективна як на молодшому етапі навчання, так і на середньому та старшому. Рольова гра мотивує мовленнєву діяльність, оскільки учні опиняються в ситуації, коли актуалізується потреба щось сказати, запитати, з’ясувати, довести, чимось поділитися зі співрозмовником. Рольова гра вважається одним із найефективніших прийомів реалізації комунікативного принципу в процесі навчання іноземної мови. Рольова гра є мотивувальним фактором, оскільки містить у собі елемент гри та непередбачуваність розв’язки. Більш того, учні усвідомлюють можливість застосування ситуації, відтворюваної в рольовій грі, у реальному житті, що не може дати механічне тренування у вживанні лексичних одиниць і граматичних структур. Ігри позитивно впливають на формування пізнавальних інтересів учнів, сприяють усвідомленому освоєнню іноземної мови. Вони сприяють розвитку таких якостей, як самостійність, ініціативність; виховання почуття колективізму. Студенти активно, захоплено працюють, допомагають один одному, уважно слухають своїх товаришів; викладач лише керує навчальною діяльністю.Item Ukrainian Cossack and Noble Family Kostenetsky: the Historiographic and Source Analysis(Cherkas Global University; Academic Publishing House Researcher s.r.o, 2021) Дегтярьов, Сергій Іванович; Дегтярев, Сергей Иванович; Dehtiarov, Serhii Ivanovych; Зякун, Алла Іванівна; Зякун, Алла Ивановна; Ziakun, Alla Ivanivna; Gut, J.; Polyakova, L.G.The article is devoted to the study of the possibilities for researching the history of the family of the ancient Ukrainian cossack and noble family of the Kostenetsky. Thus, the work has both a historiographical and a source study character. The authors analyzed the developments of scientists of the XIX – early XXI centuries on the specified topic. They are all largely fragmentary. There are no comprehensive studies about the Kostenetsky clan or about its individual representatives. At the same time, there is a large array of published and unpublished historical sources. The most informative of them are archival documents. They are also the least studied by scientists. The overwhelming majority of these documents are kept in the state archives of the Sumy and Chernigov regions, the Institute of Manuscripts of the National Library of Ukraine named after V.I. Vernadsky (Ukraine) and the Russian State Historical Archives (Russia). These documents contain information about personal/family life, education, career of members of the Kostenetsky family. When working with sources on this topic, the need to use a critical method was emphasized. This will make it possible to obtain the most reliable historical data about the representatives of the Kostenetsky family.Item Етноорієнтована методика навчання у полікультурній групі(Сумський державний університет, 2021) Кхан, Аджмал; Пилипенко-Фріцак, Наталія Анатоліївна; Пилипенко-Фрицак, Наталия Анатольевна; Pylypenko-Fritsak, Nataliia AnatoliivnaІнтеграція України у світовий освітній простір обумовлює народження якісно іншої освітньої ситуації в зв'язку з потребою суспільства у фахівцях, що сприймають в єдності все різноманіття світу. Інтеграція спрямована на досягнення нової якісної характеристики освітніх послуг, яка виражена поняттям «європейський вимір в освіті». В основі визначення «європейського виміру в освіті» знаходиться особистість того, хто навчається, урахування його культурних цінностей (демократія, права людини, свобода, рівність, моральність); навчання базується на принципах сучасної педагогічної діяльності (відкритість, толерантність, діалог). Інтернаціоналізація освіти актуалізувала питання толерантної взаємодії іноземних студентів, створення толерантного суспільства.Item Формування термінологічної та мовнокомунікативної компетентностей правника(Сумський державний університет, 2021) Мартиненко, А. В.; Василенко, В.Сучасний модернізований вектор бакалаврської освіти в Україні спрямований на формування фахової компетентності, у структурі якої важливими для забезпечення ефективної професійної комунікації в обох її формах (усній та письмовій) є термінологічна та мовнокомунікативна компетентності засобами державної (української) і міжнародної (зокрема, англійської) мов.Item Проблеми мотивації учнів на уроках вивчення англійської мови(Сумський державний університет, 2021) Антошкіна, М.Сучасний світ постійно кидає виклики освіті, підштовхуючи її на нові відкриття та звершення. Світ цифрових технологій та розвиненої комп’ютеризації вже давно залишив позаду себе традиційні форми та методи навчання, що в свою чергу призвело до «навчальної кризи». Вчителі, які нещодавно були майстрами викладання, сьогодні страждають від нездатності зацікавити сучасного поціновувача освіти. Частіше вони ладні здатися, ніж розвиватися та вмотивовувати здобувачів освіти на отримання знань. Оскільки мотивація є головним двигуном у пізнавальній діяльності суб’єкта, тож, слід приділяти їй належну увагу. Проблема мотивації під час навчання взагалі та вивчення англійської як другої іноземної мови постала не лише в Україні, а й має широке розповсюдження світом. Вчителі та викладачі повинні бути у постійному пошуку, що приведе їх до глибшого розуміння проблеми та відкриє нові горизонти для навчання здобувачів освіти.Item Платформа Google Meet як засіб формування професійно-комунікативної компетентності іноземних студентів(Сумський державний університет, 2021) Зайцева, Станіслава Станіславівна; Зайцева, Станислава Станиславовна; Zaitseva, Stanislava StanislavivnaМетою розвідки є дослідження відеоконференції в організації онлайн-навчання як засобу набуття мовних компетентностей іноземних студентів на заняттях з дисципліни «Українська мова як іноземна», на прикладі платформи Google Meet.