Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Enhancing English language learning through cognitive strategies at Sumy State University
    (Державний Університет "Київський авіаційний університет", 2025) Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Konovalenko, D.O.
    У тезах автори показують, що інтеграція когнітивних стратегій у викладання іноземних мов у Сумському державному університеті ефективно покращила навчальний досвід студентів. Завдяки використанню такі методи, як мапування, візуалізація, асоціації, мнемотехніка, розуміння, підказки та реальні приклади, студенти розвивають мовні навички та вміння. підказки та приклади з реального життя, студенти розвивають основні мовні навички, одночасно покращуючи здатність критично мислити, аналізувати інформацію та ефективніше запам'ятовувати знання.
  • Item
    Технології інтерактивного навчання у форматі онлайн
    (Видавництво «Молодий вчений», 2024) Турова, А.В.
    Одним з найефективніших підходів до вивчення мов у сучасних умовах є інтерактивне навчання в онлайн-форматі. Цей метод об'єднує інноваційні технології та педагогічні стратегії, спрямовані на активне залучення студентів у навчальний процес та створення умов для ефективної взаємодії.
  • Item
    The Principles Of Teaching Ukrainian Folk Dumas In Higher Educational Institutions Of Ukraine
    (Sumy State University, 2021) Набок, Марина Миколаївна; Набок, Марина Николаевна; Nabok, Maryna Mykolaivna; Mintah-Benyin, Kwesi Gyebi
    The article deals with the basic principles of teaching Ukrainian folk dumas in higher educational institutions of Ukraine. Cross-cultural education contributes to understanding and acceptance of cultural differences, ethnic tolerance, which is particularly important in the university environment with its close intercultural communication and interaction. The creative interaction between the teacher and the student allows «deeper study of Ukrainian dumas’ role in the formation of the national identity during intercultural communication» and is an integral part of the organization of creative education. The issues of the integration of art into the educational process in the United States are discussed in the works of Dowell and Goering et al.