Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Маніпулятивний потенціал мови у медіа
    (UKRLOGOS Group, 2025) Бровкіна, Оксана Володимирівна; Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Ракітіна, О.В.
    Мова у сучасному медіадискурсі є не лише інструментом передачі інформації, але й потужним засобом впливу на аудиторію. Завдяки своїй багатофункціональності, вона здатна формувати суспільну думку, маніпулювати емоціями та створювати певні когнітивні моделі сприйняття реальності.
  • Item
    Образ військових у медіа: тональність і фреймінг
    (Сумський державний університет, 2025) Кульгова, В.; Садівничий, Володимир Олексійович; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych
    Дослідження присвячено аналізу тональності та фреймування образу військових у матеріалах видань «День», «Дзеркало тижня» та «Українська правда» у двох часових відрізках: серпень–жовтень 2024 року та лютий–квітень 2025 року. Визначено домінування позитивного патріотичного фрейму в «Дні», аналітичного – у «Дзеркалі тижня» та фактологічного – в «Українській правді». Окремо виокремлено випадки негативного представлення, пов’язані з інцидентами, зловживаннями або критикою внутрішніх процесів у Збройних силах.
  • Item
    Робота з інформацією: майбутні журналісти вчаться розпізнавати фейки та правду
    (Сумський державний університет, 2024) Грона, Н.; Дмитренко, М.
    У статті визначено поняття „фейк”, наведено його класифікацію і методи виявлення. З’ясовано, що дезінформація має на меті ввести в оману, переконати аудиторію в достовірності представленої інформації та посіяти вагання. Обґрунтовано, що фейки є інструментом інформаційної війни проти українського народу, тому важливо вміти майбутнім журналістам виділяти їх серед іншої інформації та не поширювати через засоби масової інформації. У статті наведено способи протидії фейкам.
  • Item
    Fast, beneficial, harmful this is about ТikТok communication
    (Sumy State University, 2023) Nosova, B.; Moroni, C.; Boccolini, A.; Spinelli, E.
    Метою дослідження є аналіз рендомно вибраних публікацій в медіа про ТікТок. Розглядаються місійні принципи мережі, ставлення до користувачів, причини її заборони. Відображені стан українського сегмента ТікТок, проблемність його вивчення. Аналізуються публікації про зростання меседжів після російського повномасштабного вторгнення в Україну, поширення фейків в російському сегменті ТікТок. Водночас вивчається використання застосунку людьми з особливими потребами в навчанні. Висновки зосереджені на вивченні комунікаційних можливостей ТікТок і його функціональних особливостей.
  • Item
    Меми як соціокомунікативна технологія в медіапросторі
    (Сумський державний університет, 2022) Оропай, А.; Коваль, Юлія Сергіївна; Коваль, Юлия Сергеевна; Koval, Yuliia Serhiivna; Назаров, Микола Сергiйович; Назаров, Николай Сергеевич; Nazarov, Mykola Serhiiovych
    У роботі розглядаються особливості функціонування та роль мемів як соціокомунікативної технології в українському інформаційному просторі від початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну. Визначено, що меми українського медіаринку виконують функції висміювання, деморалізації ворога, а також підтримки національного духу народу України.
  • Item
    Gender Stereotypes In Sumy Regional Television News
    (Sumy State University, 2021) Taranova, D.
    Traditional mass media, including television, is a special form of social communication. It acts both as a mirror and a pointer, identifying and establishing the unwritten rules of society. A special place among the latter is occupied by gender stereotypes – repertoire of emotions, attitudes, behaviors, and perceptions that are commonly associated more with one sex than with the other. Content analysis of journalistic materials can give us an existing picture: which stereotypes exist now in our society.
  • Item
    Репрезентація карантинних обмежень у заголовках інтернет-ЗМІ
    (Сумський державний університет, 2021) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Мета дослідження – визначити особливості репрезентації карантинних обмежень у заголовках інтернет-ЗМІ.