Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Просування соціокультурного бренду з використанням елементів сторітелінгу
    (Сумський державний університет, 2023) Кравченко, К.І.
    Одним з провідних елементів маркетингової стратегії просування бренду в соцмережах є сторітелінг (від англ. storytelling – «розповідання історій»). Перенасичення ринку товарів та послуг дає споживачам широкий вибір, серед якого вони губляться. Тому інформацію слід надавати з певною історією, адже використання сторітелінгу дає можливість залучити увагу аудиторії, зробити людей, які споживають контент бренду, більш лояльними, допомагає зберігати зацікавленість протягом тривалого часу, реалізувати ефективну маркетингову компанію та виокремити власну унікальність серед конкурентів.
  • Item
    Технології іміджування та брендингу культурно-творчого простору (на прикладі арт-студії Bitter34)
    (Сумський державний університет, 2022) Москвіна, К.С.
    Сучасні суспільні перетворення детермінуються комплексом причин, серед яких закономірно називають науково-технічний прогрес, модернізацію й інтегрованість науки, технологічні, економічні й комунікаційні. Розвиток інформаційного суспільства, вплив інформації на суспільні процеси зумовили зміну й комунікаційного інструментарію. Еволюціонує система інформаційнокомунікаційних технологій: традиційні неминуче оновлюються, пристосовуючись до сучасних завдань суспільного розвитку, виникають і оформлюються нові. Важливим елементом суспільних комунікацій стають технології брендингу культурно-творчих просторів (КТП). Їх розглядають як атрибут розвитку культурно-творчих територій, локацій, які стають об’єктами просування на ринку, конкурентами в боротьбі за інвестиції, увагу й інтерес зацікавлених аудиторій. Технології брендингу культурно-творчих просторів спрямовані на просування своєрідного бренду, визнається одним із стратегічних напрямів соціального поступу.