Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Розроблення плану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг (на прикладі Сумської обласної філармонії)(Сумський державний університет, 2021) Бірюк, Н.П.Мета кваліфікаційної роботи – висвітлити теоретичні й практичні складові дослідження та розробити медіаплан рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії. Завдання дослідження: 1. Розкрити стан наукових досліджень щодо розроблення медіаплану рекламної кампанії. 2. Розглянути особливості розроблення медіаплану рекламної кампанії та специфіку соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії. 3. Проаналізувати рекламну кампанію щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії. 4. Описати етапи розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії. 5. Розробити медіаплан рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії. Об’єкт дослідження – просування соціокультурних послуг. Предмет дослідження – теоретичні та практичні складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг Сумської обласної філармонії.
