Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Формування менеджером соціокультурної діяльності власного іміджу як засобу побудови кар’єри
    (Сумський державний університет, 2020) Ткаченко, Б.В.
    На сьогоднішній день поняття власний імідж висвітлено в наукових працях учених як України, так і світу. Науковці розглядають типологію іміджу та його базові складові як системи; технології створення та управління власним іміджем; методи формування, реалізації, коригування іміджу особистості та організації. Імідж є важливим у побудові кар’єри та має значний вплив на неї. При створенні власного іміджу потрібно обдумати кожну деталь та кожну дію, адже в подальшому це буде мати певні наслідки. Варто враховувати власні якості та навички і вміти оцінювати їх об’єктивно. Завдяки іміджу формується перше враження, яке надалі важко буде змінити, тому створення іміджу –це складна та довга робота, адже він впливатиме не тільки на людину,а й на компанію.
  • Item
    Технологічні складові проєктної діяльності та механізми промоції фестивалю "Ніч музеїв"
    (Сумський державний університет, 2020) Нежевело, Т.В.
    Актуальність теми дипломного дослідження обумовлена тим, що з одного боку культура, як загальне суспільне явище,на сучасному етапі розвитку потребує розширення власне інноваційної діяльності й її меж, а з другого –тим, що не дивлячись на значну кількість досліджень у аспекті піднятої проблеми, вона потребує уточнення. Саме тому, технології проєктної діяльності у соціокультурній сфері, як ефективна форма впливу на культурне середовище набуває значної популярності в останні десятиліття. У зв’язку із цим з’являється значний попит на послуги в сфері просування соціокультурного портрету (бренду), навіть, певного міста.
  • Item
    Популяризація культурно-пізнавальних екскурсій в менеджменті культурних заходівна прикладі м. Суми
    (Сумський державний університет, 2020) Горбачевська, Н.Е.
    Актуальність теми дипломного дослідження полягає в тому що,сучасний розвиток культурно-пізнавального туризму має позитивну тенденцію на світовому рівні. На успішний розвиток цього виду туризму впливає практично на всі ключові сектори економіки. Динамічний розвиток індустрії туризму дає поштовх до відкриття нових маршрутів подорожей, чисельних туристичних фірм та агенцій.Туристичний продукт являє собою комплекс послуг і товарів, матеріальних і нематеріальних благ та ресурсів, призначених для туристичного споживання, що реалізуються на ринку туристичних послуг. Він є здебільшого вузькоспеціалізованим, має складну, динамічну структуру, пристосовану до зміни попиту, і здатен забезпечити задоволення різноманітних потреб людини, яка подорожує.
  • Item
    SEO-технології ефективного просування соціокультурного продукту в онлайновихсервісах
    (Сумський державний університет, 2020) Гончар, Ю.В.
    Актуальність обраної теми зумовлена тим, що значна частина цільової групи менеджера соціокультурної діяльності щоденно користується інтернетом і тому виникає необхідність в якісному просуванні соціокультурного продукту в онлайнових сервісах. Виникає потреба в знаннях, рекомендаціях, які б враховували особливості певного продукту соціокультурної сфери, навички стратегічного мислення та знання особливостей seo-технологій. За останні роки ми бачимо таку особливість онлайнових сервісів, як функцію швидкого розповсюдження будь-якої інформації, особливо в соціальних мережах