Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
10 results
Search Results
Item Дієвість принципу навчити вчитися перекладу(Суми: СумДУ, 2020) Гордієнко, К. О.Мета: обґрунтувати педагогічні умови формування дієвості принципу навчити вчитися перекладу на заняттях з іноземної мови, аналіз основних методів, які використовує викладач під час навчання. Теоретичне значення: визначення ролі іноземної мови у процесі навчання перекладацької діяльності; виявлення потенціалу іноземних мов у навчальних закладах та ролі викладача у формуванні перекладацької компетенції у процесі вивчення іноземної мови.Item Переклад як реалізація знань, умінь і навичок з іноземної мови у школі(Сумський державний університет, 2020) Швед, Є.В.Мета: обгрунтувати значимість перекладу для формування знань, умінь і навичок з іноземної мови в школі. Теоретичне значення: узагальнення теоретичних і практичних аспектів перекладу, які сприяють реалізації знань, умінь і навичок з іноземної мови в школі. Для ефективного оволодіння іноземною мовою в школі слід застосовувати метод двостороннього перекладу. Навчити школярів правильно переводити іншомовні тексти на рідну мову - це одна з важливих завдань для вчителя. Особливою проблемою для учнів є письмовий переклад. Письмовий переклад викликає в учнів труднощі, оскільки не всі конструкції рідної мови легко передаються засобами іноземної мови. Складність перекладу полягає в тому, що потрібно підібрати правильні граматичні конструкції, слова, щоб досягти еквівалентності перекладу. Втім, як показує практика, учням на будь-якому етапі навчання складно виконувати такі завдання.Item Професійно орієнтоване навчання іноземної мови в коледжах(Сумський державний університет, 2020) Ніколенко, В.В.Об’єктом дослідження є рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. Предмет роботи – особливості професійно орієнтованого навчання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. Мета роботи – визначити рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням та дослідити сутність, мету, особливості, методи та засоби викладання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти професійно орієнтованого навчання іноземної мови у коледжах. У другому розділі проаналізовано стан викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у окремому немовному коледжі, визначені шляхи та запропоновані заходи щодо покращення стану викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у досліджуваному об’єкті. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.Item Психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку(Сумський державний університет, 2020) Косяненко, Д.Е.Мета: вивчення та аналіз психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов, вивчення психолого-педагогічних основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. Зміст: у першому розділі розглянуті теоретичні засади основ навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку. У другому розділі проаналізовано психолого-педагогічні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку, їх особливості. Надані рекомендації щодо формування іншомовної комунікативної компетенції учнів молодших класів. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.Item Розвиток медіакомпетентності студентів у контексті конективного навчання іноземної мови(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, А.Я.У пропонованому дослідженні розглядається питання потенціалу медіацентричної моделі примноження знань з позицій теорії конективізму.Зокрема аналізується ефективністьглогінгу та лінгвістичного медіамарафонуяк форм медіапроєктної діяльності в контексті іншомовної освіти. Особлива увага фокусується на ролі інтеракції студентів з медіапростором у методичній канві освітнього процесу та імплементації іманентних для теорії конективізму принципів різноманітності здобутих результатів, студентоцентричності, використання технологічних надбань сучасності тощо.Item Сторірідінг і сторітелінг як інструменти формування комунікативної компетенції студентів-філологів(Сумський державний університет, 2020) Коренівська, Ю.В.У пропонованій роботі досліджується вплив стратегій сторірідінг і сторітелінг на активізацію та розвиток мовних та мовленнєвих компетенцій студентів-філологів у контексті іншомовної освіти. Зокрема аналізується ефективність розробки та поетапної імплементації цифрової розповіді та відео-читання з використанням інноваційних технологій на заняттях з іноземної мови, а також виокремлюються основні переваги та недоліки імплементації педагогічних технік сторітелінг і сторірідінг.Item Комплексний підхід до формування мовленнєвої компетенції(Сумський державний університет, 2020) Орьол, В.А.Актуальність проблеми зводиться до потреби запровадження нових стратегій освоєння інформації, пошуку різноманітних шляхів і засобів навчання з метою покращення іноземної мовленнєвої компетенції учнів. Мета: розглянути особливості розвитку мовленнєвої компетенції учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності, і на всіх рівнях володіння англійською мовою. Методами дослідження є критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вчителів, пробне навчання. Теоретичне значення: робота містить рекомендації, які можуть стати в пригоді вчителям при підготовці до проведення уроків іноземної мови.Item Використання технік запам’ятовування у процесі професійної підготовки майбутніх перекладачів(Сумський державний університет, 2019) Скрипник, М.А.Тема: Використання технік запам’ятовування у процесі професійної підготовки майбутніх перекладачів Мета: оцінка перспективи використання описаних технік та прийомів запам’ятовування у викладанні філологічних дисциплін для перекладачів у ЗВО України. Теоретичне значення: Дослідження присвячене доцільності використання технік запам’ятовування в процесі підготовки майбутніх перекладачів. У межах роботи оцінено перспективи використання описаних технік та прийомів запам’ятовування у викладанні філологічних дисциплін для перекладачів у ЗВО України. Об’єктом дослідження стали мнемотехнічні прийоми запам’ятовування, предметом дослідження – застосування мнемотехнічних прийомів у процесі підготовки висококваліфікованих перекладачів. Результати дослідження полягають у наданні практичних рекомендацій, сформульваних протягом дослідження, для викладачів українських ЗВО при підготовці фахівців з усного та письмового перекладу. Запропоновані в дослідженні рекомендації та вправи дозволять прискорити процес запам’ятовування, що допоможе суттєво збагатити лексичний запас майбутнього перекладача.Item Формування комунікативних умінь і навичок в умовах дистанційного навчання(Сумський державний університет, 2019) Пігуль, Є.І.Головним завданням сучасної вищої освіти є забезпечення якості професійної підготовки фахівців, які володіють професійною компетентністю. На сьогоднішній день важливою складовою професійної компетентності спеціаліста є комунікативна компетентність, яка впливає на створення соціально-психологічної основи взаємодії і сприяє інтенсивному включенню особистості у трудову діяльність, забезпечуючи її якісний результат. Протягом останніх декількох десятиліть використання технологій та мультимедіа для дистанційного навчання іноземних мов швидко розширилося. Сучасні інформаційні технології дають змогу вдосконалити ефективність процесу навчання і забезпечують можливість формування комунікативних умінь і навичок майбутніх фахівців. Відповідно до обраної теми, було досліджено особливості формування комунікативних умінь і навичок як важливої складової підготовки майбутніх спеціалістів; визначено сутність та основи організації дистанційного навчання в сучасних умовах освітнього процесу; теоретично обґрунтовано використання відкритих освітніх ресурсів в дистанційному освітньому процесі, зокрема вивченні іноземної мови; проаналізовано формування комунікативних умінь та навичок студентів в процесі вивчення курсу «Бізнес-англійська» на он-лайн платформі Prometheus; визначено методи контролю та перевірки знань студентів системи дистанційного навчання. Мета: визначення основних особливостей формування комунікативних умінь і навичок в умовах дистанційного навчання іноземної мови. Теоретичне значення: досліджено значення комунікативних умінь і навичок в процесі вивчення іноземної мови; визначено сутність та основи організації дистанційного навчання; проаналізовано особливості впровадження відкритих освітніх ресурсів в дистанційний освітній процес; здійснено аналіз особливостей формування комунікативних умінь і навичок в процесі вивчення курсу «Бізнес-англійська» на он-лайн платформі Prometheus.Item Доцільність використання інтерактивної дошки на заняттях з іноземної мови(Сумський державний університет, 2019) Гарах, О.М.У роботі дано теоретичне обгрунтування переваг використання інтерактивної дошки як провідної технології при вивченні іноземної мови. В ході дослідження було доведено, що навчання іноземній мові повинно відбуватися з урахуванням всіх переваг й можливостей сучасних інформаційних технологій, віку учнів та їх можливостей. Вивчено, як за допомогою інтерактивних дошок учні можуть освоїти всі рівні пізнання: розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінку. Визначено, що структура уроку з використанням інтерактивної дошки може бути багатоваріативною: учні отримують нові знання, розвиваються та отримуюють виховання.