Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Дієвість принципу навчити вчитися перекладу
    (Суми: СумДУ, 2020) Гордієнко, К. О.
    Мета: обґрунтувати педагогічні умови формування дієвості принципу навчити вчитися перекладу на заняттях з іноземної мови, аналіз основних методів, які використовує викладач під час навчання. Теоретичне значення: визначення ролі іноземної мови у процесі навчання перекладацької діяльності; виявлення потенціалу іноземних мов у навчальних закладах та ролі викладача у формуванні перекладацької компетенції у процесі вивчення іноземної мови.
  • Item
    Система вправ для навчання англійської мови на старшому етапі
    (Сумський державний університет, 2020) Мисліченко, А.Ю.
    Мета: розроблення системи вправ для оволодіння англійською мовою на старшому етапі з урахуванням максимального підвищення ефективності процесу навчання. Теоретичне значення: полягає у розробленні практико-методичних засад навчання англійської мови на старшому етапі для підвищення ефективності навчального процесу. У бакалаврській роботі було обгрунтовано оптимальну систему вправ навчання англійської мови на старшому етапі. Використовувані вправи на заняттях з іноземної мови повинні, першочергово, бути спрямовані на досягнення основної мети, а саме – формування комунікативної компетенції. Завданням організаторів навчання є використання комбінації методів і засобів навчання іноземних мов, які забезпечать ефективність навчального процесу та формування комунікативної компетенції. Відбір системи вправ повинен виходити з низки вимог: спрямованість вправ на вирішення конкретного завдання, співвіднесені з кінцевою метою навчання; наявність чіткої установки на здійснення саме тих дій і операцій, які підлягають формуванню комунікативної компетенції; відповідність змісту вправ рівню навченості здобувачів освіти на старшому етапі; наявність інструктивної і виконавчої структури; забезпечення поетапності формування навичок і умінь; проблемний характер вправ, що сприяє активізації розумової діяльності здобувачів освіти на старшому етапі, більшого залучення їх до навчального процесу. Вибір системи вправ з усіх видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, аудіювання, письма) залежить від рівня оволодіння іноземною мовою здобувачами. Кількість тих чи інших видів вправ передбачається викладачем, оскільки лише він може визначити темп, складність і необхідність більш ретельного відпрацювання видів мовленнєвої діяльності усередині конкретної групи здобувачів освіти на старшому етапі. Навчання іноземної мови здобувачами освіти на старшому етапі повинно здійснюватися на основі певних принципів, вимог та правил, які враховують потреби здобувачів, цілі і завдання освітнього процесу.
  • Item
    Форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу
    (2020) Городиська, А.В.
    Бакалаврська робота на тему «Форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу» викладена на 26 сторінках, вона містить 2 розділи, 25 джерел у списку літератури та додатки. Метою даної бакалаврської роботи є вивчення та аналіз форм роботи та засобів навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу. Об'єктом дослідження є особливості використання самостійної роботи у навчальному процесі, в той час як предметом роботи є особливості форм роботи та засобів навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу. У першому розділі бакалаврської роботи була розглянута роль і місце самостійної роботи учнів для опрацювання іншомовного матеріалу. Крім того була визначена сутність самостійної роботи та психолого-педагогічні аспекти організації самостійної роботи для опрацювання іншомовного матеріалу. Були проаналізовані види та форми самостійної роботи для успішного оволодіння учнями іноземною мовою. У другому розділі бакалаврської роботи була розроблена технологія організації самостійної роботи для опрацювання іншомовного матеріалу, а саме практичне використання самостійної роботи для формування комунікативної компетентності. За результатами роботи було зроблено висновки та практично представлені ефективні форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу.
  • Item
    Стратегія вчителя та учня в умовах комунікативного підходу у навчанні іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2020) Денисенко, А.С.
    Мета дослідження полягає в окресленні причин становлення та розвитку комунікативного підходу у викладанні іноземної мови, підбору та класифікації основних методів викладання у рамках вищезазначеного підходу. Теоретичне значення дослідження полягає у потребі зібрати, означити та систематизувати основні аспекти процесу опанування учнями комунікативною компетенцією, дослідити основні аспекти застосування комунікативного підходу у навчанні іноземної мови. Практичне значення дослідження полягає у підборі, аналізі та класифікації методів реалізації комунікативного підходу та застосуванні інтерактивних форм роботи на уроках іноземної мови.
  • Item
    Кабінет іноземної мови як творча лабораторія
    (Сумський державний університет, 2020) Кравченко, Є.С.
    Простір, у якому відбувається освоєння матеріалу не лише є місцем для контакту учнів із викладачем, він має суттєвий вплив на продуктивність людини та на формування її креативного потенціалу. Переступаючи поріг кабінету англійської мови, учень має у повній мірі відчути його відмінність від інших кабінетів, його особливість. У ході роботи також було уточнено, що ключова роль у створенні позитивного сприйняття навчальної діяльності відводиться внутрішній мотивації учня. Почуття внутрішньої жаги до знань є запорукою плідної праці, гарного клімату у стінах класу та швидкого опанування нових мовних навичок. Великий вплив на розвиток зацікавленості учнів до вивчення мови має використання в освітньому процесі творчих засобів, а саме інтерактивних та ігрових методів, а також методу “case study”. Саме завдяки ним у кабінеті англійської мови вчитель може якісніше та у більш цікавому для учня форматі формувати його навички читання, удосконалювати здібності письмового мовлення та поповнювати лексичний запас.