Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 18
  • Item
    Особливості ціннісних орієнтацій сучасних підлітків
    (Сумський державний університет, 2023) Сіробаба, М.С.
    В роботі розглянуті та охарактеризовані поняття ціннісних орієнтацій, їх основні чинники формування. Здійснений аналіз теоретичного змісту та проведене емпіричне дослідження особливостей ціннісних орієнтацій старших підлітків.
  • Item
    Особливості емпатії та самооцінки курсантів вищих військових навчальних закладів
    (Сумський державний університет, 2023) Мікулінцева, О.О.
    Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей розвитку емпатії та самооцінки курсантів вищих військових навчальних закладів.
  • Item
    Самоприйняття та прийняття інших у студентів із різними рівнями лідерських якостей
    (Сумський державний університет, 2023) Черчата, В.В.
    Визначення самоприйняття та прийняття інших у студентів із різними рівнями лідерських якостей; розробка програми розвитку самоприйняття та прийняття інших із різними рівнями лідерських якостей у студентів.
  • Item
    Особливості соціального інтелекту у студенток із різними рівнями мотивації до успіху та уникнення невдач
    (Сумський державний університет, 2022) Борсук, С.С.
    Кваліфікаційна робота на здобуття ступеню бакалавра присвячена дослідженню соціального інтелекту у студенток із різними рівнями мотивації до успіху та уникнення невдач. Розглянуті підходи до розуміння соціального інтелекту, особливості його розвитку в осіб юнацького віку. Визначені сутність, види та зв’язки мотивації з мотивом та потребою, досліджені теорії мотивації у структурі особистості. Визначено, що у більшості студенткам притаманний середній рівень розвитку соціального інтелекту, мотивація до успіху знаходиться на середньому рівні розвитку, а мотивація до уникнення невдач зустрічається найчастіше на високому рівні. Доведена наявність кореляційних зв’язків між соціальним інтелектом та мотивацією до успіху й мотивацією до уникнення невдач: у студенток зі зростанням рівня соціального інтелекту домінуючою є мотивація до успіху, а зі зниженням рівня соціального інтелекту домінує мотивація до уникнення невдач.
  • Item
    Особливості прояву прокрастинації у студентів з різними видами копінг-поведінки
    (Сумський державний університет, 2022) Малус, С.О.
    Дана кваліфікаційна робота на здобуття ступеню бакалавра присвячена дослідженню особливостей прояву прокрастинації в структурі копінгповедінки студентів. Були розглянуті підходи вивчення феномену прокрастинації, особливості її прояву та причино-наслідкові зв’язки виникнення. Визначена сутність, види та зв’язки прокрастинації з неадаптивною та адаптивною копінг-поведінкою у структурі особистості. Визначено, що більшості студентів притаманний середній рівень адаптивної та неадаптивної копінг поведінки, а також домінуючим видом прокрастинації є ситуативна. Було доведена наявність кореляційних зв’язків ситуативно обумовленої прокрастинації з копінг-поведінкою: отримані результати свідчать про те, що чим більший рівень ситуативно обумовленої прокрастинації у особистості, тим нижчий рівень самокритики, використання уникнення стресору через соціум та в цілому використання неадаптивної копінг-поведінки сфокусованої на проблемі особистістю.
  • Item
    Психологічні особливості етнічної ідентичності у студентів із різним рівнем етнічної толерантності
    (Сумський державний університет, 2021) Тарасюк, Д.І.
    Бакалаврська робота присвячена вивченню актуальної проблеми особливостей етнічної ідентичності у студентів із різним рівнем етнічної толерантності та розвитку компонентів етнічної ідентичності у студентів. Було проаналізовано проблему самоідентичності з погляду вітчизняних та зарубіжних дослідників. Визначено поняття етнічної ідентичності та етнічної толерантності, визначено структурні компоненти етнічної ідентичності, а також особливості прояву етнічної толерантності та міжкультурної взаємодії студентів Обрано методики для дослідження структурних компонентів етнічної ідентичності (афективний, когнітивний компоненти, загальна вираженість, домінуючі типи етнічної ідентичності) та дослідження рівнів етнічної толерантності. Обґрунтовано та здійснено їх дослідження, яке засвідчило, що компоненти етнічної ідентичності вимагають цілеспрямованого розвитку. Проаналізовано методи розвитку етнічної ідентичності та етнічної толерантності. Обгрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу для розвитку компонентів етнічної ідентичності у студентів закладів вищої освіти. Визначено найбільш ефективні психологічні напрямки для розвитку етнічної ідентичності. Пояснено використання когнітивно-поведінкової та арт-терапії для розвитку компонентів етнічної ідентичності студентів закладів вищої освіти Розроблено програму розвитку компонентів етнічної ідентичності студентів закладів вищої освіти методами когнітивно-поведінкової та арт-терапії. Проведено часткову апробацію цієї програми розвитку, описано особливості її проведення у онлайн-режимі, проаналізовано етапи її проведення.
  • Item
    Гендерні‌ ‌атитюди‌ ‌в‌ ‌осіб‌ ‌із‌ ‌різними‌ ‌індивідуальними‌ ‌ особливостями
    (Сумський державний університет, 2021) Карпенко, Б.М.
    Бакалаврська робота присвячена вивченню особливостей сприйняття образів "Я", "Гея" та "Лесбійки" у осіб раннього та зрілого віку з різною гендерною ідентифікацією. Були проаналізовані особливості самосприйняття та сприйняття інших образів людини, а також вплив різних індивідуальних особливостей, таких як відкритість до нового досвіду, тривога та депресія. Визначені поняття тривоги, депресії та відкритості до нового досвіду, описані структурні компоненти сприйняття образу «Я», «Гея» та «Лесбійки». Підібрано методики для дослідження депресії, тривоги, відкритості до нового досвіду та сприйняття образу "Я", "Гея" та "Лесбійки". Обгрунтовано та здійснено дослідження. Визначено найбільш ефективні психологічні техніки для розвитку гендерної компетентності у студентів закладів вищої освіти. Пояснено використання когнітивно – повендінкового напрямку для розвитку гендерної компетентності (когнітивний, особистісний, поведінковий). Розроблено та реалізовано програму розвитку гендерної компетентності, сприйняття та розуміння власної гендерної ідентичності методами когнітивно – поведінкового напрямку психології. Проведено часткову апробацію програми розвитку, описано особливості її реалізації у онлайн – режимі, проаналізовано етапи та результи її впровадження.
  • Item
    Комунікативна компетентність та стійкість до стресу операторів контакт-центрів
    (Сумський державний університет, 2021) Губар, Ю.С.
    Бакалаврська робота включає в себе вивчення особливостей "комунікативної компетентності" Фахівців з обслуговування абонентів контакт-центру, на прикладі ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛГІ" та осіб, які не працюють у сфері контакт-центру. Було проаналізовано особливості роботи у сфері контакт-центру, мету їх появи та особливості комунікації у цій сфері. Також було здійснено порівняння отриманих результатів за двома групами, а, також, проаналізовано вплив рівню комунікативної компетентності на стійкість до стресу людини. Підібрано методики для дослідження комунікативної компетентності та рівню стійкості до стресу. Об ґ рунтовано та здійснено їх дослідження. Визначено ефективні психологічні напрями для розвитку комунікативної компетентності у фахівців з обслуговування абонентів контакт-центру. Аргументовано використання когнітивно-поведінкового напряму для розвитку комунікативної компетентності. Розроблено програму розвитку комунікативно компетентності за допомогою когнітивно-поведінкового напряму психології.
  • Item
    Особливості самооцінки підлітків із різним рівнем конфліктності
    (Сумський державний університет, 2021) Цюкало, І.А.
    Бакалаврська робота присвячена вивченню актуальної проблеми конфліктів у підлітковому віці. Ми проаналізували причини виненкнення конфліктів взагалі та саме у підлітковому віці. Визначено поняття конфлікт, конфліктність, стратегії поведінки підлітків у конфлікті та у чому вони виражаються. Підібрано методики для дослідження структурних елементів конфліктності, здійснено дослідження, яке показало, що конфліктність підлітків вимагає особливої уваги. Був здійснений аналіз методів корекції конфліктності для підлітків. Обґрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу для корекції конфліктності у підлітків. Визначено найбільш ефективні психологічні напрями для подолання конфліктості. Пояснено використання нейролінгвістичного програмування та арт-терапії для корекції конфліктності підлітків. Розроблено програму подолання конфліктності підлітків методами нейролінгвістичного програмування та арт-терапії. Проведено часткову апробацію цієї програми розвитку, описано особливості її проведення у онлайн-режимі, проаналізовано етапи її проведення.
  • Item
    Особливості психічної надійності спортсменів різного професійного рівня
    (Сумський державний університет, 2021) Улько, К.В.
    Бакалаврська робота присвячена вивченню актуальної проблеми психічної надійності у спортсменів різного професійного рівня. Було проаналізовано причини змагальної емоційної стійкості, причини саморегуляції, мотиваційні компоненти, стабільність і стійкість перед перешкодами. Визначено поняття психологія спорту та психічна надійність, визначено структурні компоненти психічної надійності. Підібрано методики для дослідження структурних елементів психічної надійності у спортсменів різного професійного рівня (особистісний та мотиваційний), обґрунтовано та здійснено їх дослідження, яке засвідчило, що психічна надійність спортсменів вимагає цілеспрямованого розвитку. Проаналізовано динамічний зв'язок між якісним боком надійності (властивостями організму та психіки спортсменів) і кількісним (стабільністю та ефективністю спортивних результатів). В основі оцінювання надійності змагальної діяльності знаходиться її результативність, при цьому конкретний результат, який показав спортсмен на даному змаганні, ознака надійності в даний час, а основою стабільної надійності є динаміка спортивної результативності за певний проміжок часу. Обґрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу для розвитку психічної надійності спортсмені різного професійного рівня. Визначено найбільш ефективні психологічні напрями для розвитку різного професійного рівня. Пояснено використання нейролінгвістичного програмування та арт-терапії для розвитку різного професійного рівня.