Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Створення проєкту рекламної кампанії в Instagram для магазину художніх виробів
    (Сумський державний університет, 2024) Цапенко, М.О.
    Сьогодні Інстаграм є однією з найбільш популярних соціальних мереж у світі, що створює необхідні умови для просування магазину художніх виробів. Втілення рекламної кампанії дозволить позиціонувати бренд серед конкурентів, охопить визначену цільову авдиторію та підвищить упізнаваність. Стратегія просування буде реалізована в соціальній мережі «Інстаграм», тому огляд особливостей просування на цій платформі є ще одним важливим аспектом актуальності теми.
  • Item
    Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду
    (Сумський державний університет, 2023) Охрименко, Л.С.
    Роботу присвячено темі розробки комунікативної стратегії, зокрема втіленню в неї ідеї єднання українців та її ілюстрування за допомогою книги бренду. У першому розділі описуються теоретичні підходи до таких понять як «бренд», «ідентичність бренду», «комунікативна стратегія», «брендбук», які є фундаментальними в контексті дослідження. Другий розділ містить визначення ролі єдності українців у формуванні бренду, з’ясування особливостей складових брендбуку, обґрунтування їх практичного застосування, та рекомендації щодо використання ідеї єдності українців в комунікативній стратегії бренду. Результатом дослідження є створення інформаційного продукту – брендбуку для вигаданого бренду одягу «UniteU», який ілюструє комунікативну стратегію, є уособленням ідентичності бренду та інструментом її трансляції як для фахівців брендингу, так і цільової аудиторії. Варто відзначити, що у контексті проєкту розроблено голос бренду, який відповідає визначеній ідеології та фірмовому стилю, а також формує характер комунікації бренду. Адже комунікація зі споживачами є одним з найважливіших чинників стратегії просування, який вимагає аналізу та врахування соціальних, культурних та психологічних факторів, що впливають на потреби та цінності споживачів. Особливого значення це набуває в умовах сучасної ринкової конкуренції та воєнного стану в країні, які змінюють фокус світогляду населення. Відповідно до таких трансформацій, комунікативна стратегія бренду має адаптуватися до сучасних реалій та враховувати особливості цільової аудиторії, що зумовлює актуальність нашої роботи.