Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Item
    Добірка авторських журналістських матеріалів на соціальну тематику
    (Сумський державний університет, 2024) Ісаєва, О.М.
    У кваліфікаційній роботі представлено добірку авторських журналістських матеріалів на соціальну тематику, що спрямована на активізацію суспільного обговорення та розв’язання актуальних соціальних проблем через залученість населення до культурного контексту Сумщини. У різножанрових та різноформатних матеріалах висвітлено теми дитячої реабілітації методами арттерапії, будівництва котеджного містечка для внутрішньо переміщених осіб та їх адаптації до життя в нових умовах, пізнання культур інших народів, значення театру як інструмента передавання сенсів. Матеріали добірки призначені для публікації в медіа різної спрямованості або на окремій платформі як цілісний інформаційний продукт.
  • Item
    Рефлексії війни на Сумщині: добірка авторських журналістських матеріалів
    (Сумський державний університет, 2024) Гевлич, Є.В.
    У роботі представлений авторський продукт, написаний у форматі журналістських матеріалів. Інформаційний продукт призначений для розміщення на регіональних медіаплатформах.
  • Item
    Роль журналістики у формуванні та вдосконаленні системи корпоративної соціальної відповідальності на ринку США
    (Сумський державний університет, 2023) Полієнко, М.А.
    У роботі представлено дослідження взаємодії іж журналістикою та американськими транснаціональними корпораціями в контексті корпоративної соціальної відповідальності. Ця робота виявила важливу роль журналістики в формуванні свідомості суспільства щодо КСВ.
  • Item
    Образ України в медіа Британії та США: добірка журналістських матеріалів.
    (Сумський державний університет, 2023) Кравчук, К.А.
    Магістерська робота являє собою практичне дослідження, спрямоване на аналіз впливу медіа Британії та США на формування міжнародного образу України. В контексті геополітичних змін та конфліктів, таких як війна в Україні, роль медіа у формуванні глобального сприйняття країни набуває ще більш важливого значення. Дослідження розпочинається з аналізу історичного контексту відносин між Україною, Великою Британією та Сполученими Штатами. Він є необхідним для глибокого розуміння подальшого висвітлення України в медіа цих країн. Основний акцент роботи зосереджений на розробці інформаційного продукту, який включає контент-аналіз новинної стрічки медіа Британії та США, аналіз аудіовізуальних матеріалів двох провідних міжнародних медіаплатформ – BBC News та CNN International, які стабільно знаходяться на вершині рейтингів за популярністю та охопленням аудиторії, а отже користуються довірою, задають інформаційні тенденції та формують громадську думку. Центральна частина дослідження зосереджена на тому, як ці медіагіганти формують образ України в міжнародному контексті. Особлива увага приділяється порівняльному контент-аналізу медійних матеріалів з акцентом на глобальне відображення України, а також дослідженню еволюції іміджу України на основі публікацій у світових медіа. Результати цього дослідження мають практичний внесок, оскільки вони допомагають глибше зрозуміти механізми впливу міжнародних медіа на формування образу України. Отримані дані можуть бути використані для розробки стратегій ефективної комунікації, спрямованих на покращення 3 іміджу України на міжнародній арені. Дослідження є актуальним для фахівців у сферах журналістики, міжнародних відносин, культурології та соціології, а також для журналістів та аналітиків у галузі медіа, які займаються створенням контенту про Україну для міжнародної аудиторії.
  • Item
    Соціальний медіапроєкт: авторська добірка
    (Сумський державний університет, 2023) Федосєєва, Я.Ю.; Снігир, І.А.
    Виготовлений медіапроєкт «Історії волонтерів та лідерів соціальної сфери» у рамках шостого проєкту «Соціальний О.С.К.А.Р. СумДУ 2022» покликаний сприяти сталості важливих суспільних процесів, зокрема, щодо благочинності, підтримки соціальної сфери, допомоги Збройним силам України та незахищеним верствам населення, пропагувати волонтерську діяльність, щоденну копітку працю представників різних громадських організацій, рухів, активістів та органів місцевого самоврядування задля солідарності, єднання у боротьбі із повномасштабною агресією РФ в Україні. Проєкт розрахований на соціальні мережі, зокрема, на платформу YouTube, акаунти Facebook, як найбільш масові, доступні платформи. Першочергово відеоматеріали були розповсюджені на YouTube-каналах: «Соціальна робота в СумДУ» та «Кафедра Журналістики СумДУ». Загалом опубліковано п’ять сюжетів у форматі «кепшн-відео» та один авторський репортаж з церемонії нагородження героїв-волонтерів. Загальний хронометраж відзнятих відео становить 19 хвилин.
  • Item
    Соціальна відеореклама: добірка авторських матеріалів
    (Сумський державний університет, 2023) Саєнко, С.А.
    Медійні проекти "Соціальна реклама про пожежну безпеку" та "Соціальна реклама про проблему сміття" створені з метою популяризації важливих соціальних ініціатив та підвищення обізнаності про значущі проблеми. Ці проекти спрямовані на забезпечення сталості життєво важливих суспільних процесів, зокрема на підвищення обізнаності щодо пожежної безпеки та боротьбу з проблемою засмічення у наших громадах. Висвітлюючи ці теми, проекти прагнуть заохочувати відповідальну поведінку, сприяти залученню громадськості та надихати на позитивні зміни. Зрештою, проекти "Соціальна реклама про пожежну безпеку" та "Соціальна реклама про проблему сміття" мають на меті залучити, поінформувати та мобілізувати аудиторію до активної участі у створенні безпечнішого, чистішого та більш соціально відповідального світу. За допомогою медіа та сторітелінгу ці проекти прагнуть стимулювати позитивні зміни та сприяти колективній прихильності до розбудови сталих спільнот.
  • Item
    Створення інфоромаційної акції на екологочіну тематику «Екологія часу»
    (Сумський державний університет, 2023) Кравченко, О.П.
    Cтворена концепція інформаційної кампанії є доцільною та актуальною сьогодні, її можна проводити для будь-яких цільових груп і в різних регіонах. Актуальність вибору теми роботи обумовлена тим, що інформаційна акція на екологічну тематику є важливим чинником формування екологічної культури суспільства. Деякі заходи можуть бути представлені в інших інформаційних та освітніх кампаніях.
  • Item
    Створення концепції інформаційної кампанії на екологічну тематику
    (Сумський державний університет, 2023) Шугалєєв, А.С.; Бутенко, А.О.; Олексенко, М.О.; Шевель, Д.І.
    Запропоновану концепцію інформаційної кампанії на екологічну тематику доцільно проводити в Сумській області, а окремі заходи в усіх регіонах України. З метою просування екологічних ініціатив елементи концепції можна використовувати для планування і проведення подібних тематичних інформаційних та рекламних заходів. До заходів можуть бути залучені різні цільові аудиторії. Розробка буде цікавою та корисною для екоактивістів, для фахівців медіагалузі, працівників освітніх і екологічних структур, для усіх зацікавлених. Актуальність вибору теми роботи обумовлена тим, що інформаційна кампанія на екологічну тематику є важливим чинником формування екологічної культури суспільства, основним завданням якої є інформування громадськості про стан навколишнього середовища, ситуацій та умов, що пов’язані із збереження та захистом довкілля та природних ресурсів та угідь, а також вплив на свідомість людей щодо проблем екології.
  • Item
    Створення концепції інформаційної кампанії з медіаграмотності
    (Сумський державний університет, 2023) Бабіч, О.С.; Гайдай, В.О.; Каракулова, Т.Ж.
    Робота складається зі Вступу, Пояснювальної записки, представленої двома розділами, Списку використаних джерел, що налічує 18 джерел, Інформаційного проєкту, що представлений розробленою концепцією інформаційної кампанії з медіаграмотності, Висновків. Cтворена концепція інформаційної кампанії з медіаграмотності є доцільною та актуальною сьогодні, її можна проводити для будь-яких цільових груп і в різних регіонах. Деякі заходи можуть бути представлені в інших інформаційних та освітніх кампаніях. Концепція загалом чи окремі її частини будуть цікавими та актуальними в освітніх закладах, для регіональних управлінь молоді та спорту, для свідомих громадян задля формування критичного мислячого суспільства. Сьогодні споживачі інформації активно користуються не лише засобами масової інформації, а й надають перевагу багатьом соціальним мережам та месенджерами, щоб швидко зібрати потрібний контент із різних джерел, однак зупинитися на важливому і достовірному джерелі не завжди вдається. Тому важливо розуміти, яку ж інформацію варто споживати, і які платформи її поширення обирати. Ці чинники і визначають актуальність обраної теми.
  • Item
    Війна і тварини: добірка журналістських матеріалів
    (Сумський державний університет, 2023) Фролова, О.С.
    Робота присвячена висвітленню питання проблем тварин під час війни. Створено серію матеріалів, метою яких є донесення до цільової аудиторії всього болю та щоденних страждань, які відчувають тварини від війни, як саме вона вплинула на них.