Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
8 results
Search Results
Item Арт-терапевтичні технології як засіб інтеграції ВПО в приймаючій громаді(Сумський державний університет, 2025) Авраменко, А.А.Актуальність роботи зумовлена необхідністю пошуку та впровадження ефективних засобів соціальної інтеграції внутрішньо переміщених осіб (ВПО) у приймаючих громадах України, особливо з урахуванням зростаючих психоемоційних потреб цієї категорії населення. Метою роботи є вивчення та аналіз теоретичних засад та практичних аспектів арт-терапевтичних технологій як засобу інтеграції ВПО, а також розробка та апробація тренінгової програми для їхньої підтримки у приймаючій громаді.Item Тренінгова технологія соціальної інтеграції внутрішньо переміщених осіб(Сумський державний університет, 2025) Сімакова, А.О.Актуальність теми обумовлена необхідністю вдосконалення процесів соціальної інтеграції внутрішньо переміщених осіб через використання сучасних тренінгових технологій. Враховуючи зростання кількості внутрішньо переміщених осіб в Україні, актуальність цієї теми значно зростає, оскільки інтеграція цієї групи є важливим чинником соціальної згуртованості. Мета роботи – це розробка та апробація тренінгової технології для сприяння соціальній інтеграції внутрішньо переміщених осіб.Item Перспективи кейс-менеджменту в соціальній підтримці внутрішньо переміщених осіб(Сумський державний університет, 2025) Перчула, К.Є.Метою роботи стало вивчення теоретичних засад кейс-менеджменту та практичного інструментарію його реалізації в умовах гуманітарної кризи. Перспективи подальшого вивчення обраної теми включають удосконалення нормативно-правової бази, що регулює надання соціальних послуг, сприяння координації між державним та недержавним сектором, використання цифрових платформ для відстеження потреб клієнтів, а також пошук нових моделей надання соціальних послуг.Item Соціальна інтеграція жінок ВПО Сумської громади з використанням тренінгової технології(Сумський державний університет, 2024) Різник, К.О.Дипломна робота присвячена вивченню соціальної інтеграції внутрішньо переміщених жінок у Сумській громаді з урахуванням їхнього особливого статусу та потреб. Основна увага зосереджена на застосуванні тренінгової технології як інструменту для сприяння їхній соціальній інтеграції у новому середовищі. Дослідження базується на поєднанні кількісних та якісних методів дослідження, таких як опитування та спостереження, з метою отримання широкого розуміння проблем та потреб цільової аудиторії. Основні завдання дослідження включають аналіз факторів, що впливають на соціальну інтеграцію внутрішньо переміщених жінок, ідентифікацію їхніх потреб та проблем, розробку та впровадження тренінгу спрямованих на підтримку та покращення їхнього становища. Результати дослідження сприятимуть розумінню особливостей соціальної інтеграції внутрішньо переміщених жінок та нададуть підставу для розробки ефективних стратегій та програм підтримки цієї категорії населення. Дана дипломна робота має значення для практичного впровадження програм підтримки внутрішньо переміщених жінок у Сумській громаді та може служити основою для подальших досліджень у цій сфері.Item Застосування ігрових технологій для сприяння соціальної адаптації підлітків ВПО в приймаючій громаді(Сумський державний університет, 2023) Святець, В.Р.Актуальність теми визначена кількома факторами: По-перше, в сучасному світі проблема соціальної адаптації підлітків з числа внутрішньо переміщених осіб (ВПО) є актуальною. Вони зазнають значних труднощів у процесі інтеграції в нове середовище, зміни соціального статусу та втрати звичного життя. Відповідно, розробка ефективних методів та підходів до їх соціальної адаптації є необхідною. По-друге, ігрові технології давно визнані ефективним інструментом у педагогіці та соціальній роботі. Вони сприяють активному навчанню, комунікації, розвитку соціальних навичок та співпраці. Застосування ігрових технологій для соціальної адаптації підлітків ВПО може бути ефективним шляхом стимулювання їхнього розвитку та інтеграції в нове оточення. По-третє, наявність гри «Світ громад» як конкретного інструменту для соціальної адаптації підлітків ВПО в приймаючій громаді викликає потребу в проведенні досліджень щодо його ефективності та можливостей. Розуміння того, як ця гра впливає на соціальну адаптацію підлітків ВПО, може допомогти розробити рекомендації для її подальшого використання та удосконалення.Item Механізми надання послуги соціального супроводу для внутрішньо переміщених осіб(Сумський державний університет, 2023) Надточій, В.В.Дослідження механізмів надання послуги соціального супроводу для внутрішньо-переміщених осіб. Актуальність дослідження підтверджується фактом, що наразі в Україні зареєстровано 4,9 млн ВПО, з них понад 3,5 млн отримали цей статус після 24 лютого 2022 року.Item Сприяння громадській активності молоді з числа внутрішньо переміщених осіб в рамках надання послуги соціальної адаптації(Сумський державний університет, 2023) Кулик, С.Р.Актуальність теми визначена кількістю молоді з числа внутрішньопереміщених осіб, покриттям лише їх базових потреб, таких як: житло, їжа, документи тощо та не забезпечення належної соціальної адаптації. Цій категорії доводиться пристосовуватися до нових умов, і, як правило, це пристосування є ключовим фактором для подальшого життя та розвитку, як переселенців так і громади, тому важливо приділяти увагу саме на розвиток навичок соціальної адаптації.Item Технологія сторітелінгу у соціальній адаптації дітей з числа внутрішньо переміщених осіб(Сумський державний університет, 2023) Кіпенко, С.О.Обґрунтування актуальності роботи базується на зростаючій кількості внутрішньо переміщених осіб, зокрема дітей, які були вимушені покинути місце проживання, та можуть мати труднощі у встановленні позитивних стосунків у новому соціальному середовищі та соціальній адаптації. Ця проблематика вимагає розробки нових підходів та методик, спрямованих на покращення якості життя цієї вразливої групи. Мета роботи полягала у дослідженні перспектив використання сторітелінгу як інструменту, спрямованого на поліпшення процесу соціальної адаптації дітей з числа внутрішньо переміщених осіб до особливостей нового соціального оточення.