Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
Search Results
Item Імпровізація як метод формування мовленнєвих умінь та навичок(Сумський державний університет, 2019) Боровикова, Д.C.Нові тенденції у світоглядних орієнтаціях сучасного суспільства, інваріантність людського прогресу, де діалог і співпраця стають визначальним засобом збереження і розвитку цивілізації, вимагають нових підходів до підготовки вчителя. Діяльність вчителя може бути творчою, тільки включаючи елементи імпровізації. У зв'язку з цим імпровізація виявляється перманентною і необхідною характеристикою і в той же час специфічним компонентом творчої діяльності, без якої остання виявляється неможливою. Актуальність дослідження педагогічної імпровізації обумовлюється пошуком можливості і способу розвитку імпровізаційних здібностей у практикуючих педагогів та цілеспрямовану підготовку до педагогічної імпровізації студентів педагогічних ВНЗ. Слід зазначити, що в педагогічній діяльності взаємодія з аудиторією, співтворчість вчителя і учнів, грає дуже велику роль. Со-імпровізація на заняттях сприяє появі в учнів розумових, моральних та інтелектуальних новоутворень. Імпровізації необхідно навчати майбутніх учителів і молодих педагогів за допомогою системи спеціально розроблених вправ, специфіка яких полягає в цілеспрямованому скороченні й поступовому зниженні до мінімуму часу, відведеного на рішення нетипової педагогічної задачі. Тут слід говорити про імпровізаційну готовність педагога. Творча педагогічна діяльність не може здійснюватися повноцінно без уміння педагога утілювати та своєчасно коригувати педагогічний задум залежно від обставин діяльності, свого творчого потенціалу й самопочуття, настрою колективу учнів, тобто без уміння доцільно й педагогічно виправдано імпровізувати. Перспективою подальшого дослідження також може слугувати створення нових вправ та завдань для розвитку педагогічної імпровізації та її використання під час викладання.