Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Гумористичні тексти на уроках англійської мови
    (Сумський державний університет, 2019) Маяка, А.О.
    Бакалаврська робота присвячена дослідженню впливу гумористичних текстів на мотивацію учнів під час вивчення іноземної мови. Актуальність дослідження визначається необхідністю удосконалити методи навчання, які б допомагали зацікавлювати і мотивувати. Результати дослідження показали, що гумористичні тексти активізують навчальну діяльність учнів, викликають в них бажання вчитися й покращують якість освіти в цілому. Викладання з елементами гумору передбачає обов’язкове поєднання гумору та навчального змісту. Для цього важливо звернути увагу на те, щоб зміст гумору був доречним. Навчання тісно пов’язане з емоціями, якщо учень отримує позитивні емоції під час вивчення нового, навіть складного матеріалу, то йому буде набагато легше зрозуміти та надовше запам’ятати вивчене. Заняття проведене з використанням елементів гумору є набагато ефективнішим та цікавішим.
  • Item
    Принцип новизни як мотивуючий фактор на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Попова Т.С.
    Бакалаврська робота досліджує вплив принципу новизни на мотивацію вивчення іноземних мов. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю адаптувати навчальну програму до сучасних вимог та потреб, що допоможе підвищити якість навчання та скоротить терміни опанування мови. Основна мета використання принципу новизни є підтримка рівня мотивації учнів. Робота містить огляд наукової думки щодо принципу новизни та його значення під час вивчення іноземних мов, крім того, проаналізоване явище мотивації, визначені види мотивації учнів. Отримані результати показали, що принцип новизни є одним з основних мотивуючих факторів на заняттях з іноземних мов. Зазначені найбільш дієві методи принципу новизни, а саме: гейміфікація, використання наочності, мультимедіа.
  • Item
    Додаткові засоби навчання як мотиваційний фактор у навчанні іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Кулик, А.В.
    Бакалаврська робота присвячена дослідженню впливу додаткових засобів навчання, а саме комп’ютерних технологій, освітніх онлайн-платформ, ігор, засобів наочності, на мотивацію учнів у вивченні іноземної мови. Актуальність дослідження визначається тим, що традиційні засоби навчання не завжди допомагають зацікавлювати і мотивувати дитину вчитися, тому сучасному вчителеві необхідно застосовувати також додаткові засоби. Метою роботи є з’ясування впливу додаткових засобів навчання на мотивацію учнів у опануванні іноземної мови. Отримані результати показали, що новітні додаткові засоби допомагають активізувати навчальну діяльність учнів, викликати в них бажання вчитися й покращити якість освіти в цілому. Теоретичне значення роботи полягає в тому, що її результати можуть використовуватися у подальшому дослідженні інших ефективних додаткових засобів викладання іноземних мов, що сприяли б мотивації до навчання.