Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Професійно-орієнтоване навчання іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2019) Лойко, С.К.
    Перекладацька діяльність в сучасному світі набуває дедалі більших масштабів і все більшу соціальну значимість. Професія перекладача є затребуваною на ринку праці. В багатьох країнах створені спеціальні освітні програми, які готують професійних перекладачів. Наразі, перебуваючи на шляху до євроінтеграції, Україна потребує великої кількості висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців у галузі перекладу. Разом із попитом на перекладачів зросли вимоги до закладів вищої освіти, які, в свою чергу, мають готувати сучасних перекладачів, здатних швидко орієнтуватися у розвитку мови та інформаційних технологій. Метою дослідження є розгляд проблеми професійної підготовки перекладачів у сучасних умовах. Використання паралінгвістичних засобів спілкування під час навчання кваліфікованого спеціаліста у галузі перекладу. Теоретичне значення бакалаврської роботи: полягає у систематизації теоретичних знань щодо професійно-орієнтованого навчання майбутніх перекладачів. Результати можуть бути використані в розробці лекційних та практичних курсів з англійської мови та практики перекладу.
  • Item
    Шляхи формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Полупан, М.О.
    Тема: «Шляхи формування соціокультурної компетенції в процесі навчання іноземної мови» Постановка проблеми: Масове розповсюдження веб-технологій в повсякденне та освітнє середовище обумовило важливість формування нового світогляду освітньої системи, пошуку оновлених методів та форм навчання. Значний акцент в науковій роботі робиться саме на формуванні соціокультурної компетенції студентів та застосуванні отриманих знань на практиці, тобто перехід від теоретичних знань до практичних навичок. Процес формування соціокультурної компетенції під час навчання іноземної відкриває перед науковцями широкий діапазон проблем, серед яких актуальним залишається питання підготовки студентів до міжнародної комунікації як в реальному, так і в інформаційному середовищі. Під час проведення наукового дослідження були використані наступні методи: 1) аналітичний метод; 2) теоретичний синтез; 3) метод теоретичного узагальнення; 4) структурний аналіз; 5) системний аналіз, класифікація; 6) описовий метод; 7) соціальний експеримент, проведений у формі опитування, результати якого були проаналізовані описовим методом; 8) моделювання. Мета: Обумовлення важливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес вивчення іноземної мови з метою формування соціокультурної компетенції студентів, виокремлення головних аспектів використання інтернет-ресурсів на заняттях, обґрунтування необхідності акцентування саме на набутті соціокультурного компонента студентами за допомогою автентичних матеріалів. Теоретичне значення: У даній роботі було проаналізовано теоретичні аспекти формування соціокультурної компетенції, після чого автор запропонував власну практичну модель формування соціокультурної компетенції на основі автентичних матеріалів, спираючись на проведений соціальний експеримент у вигляді опитування студентів мовних та немовних спеціалізацій, що вивчають іноземну мову. Основні результати та висновки: У даній науковій роботі було розглянуто теоретичний підхід до формування соціокультурної компетенції студентів під час навчання іноземної мови, проаналізовано його головні положення. Було проведено соціальне опитування студентів мовних та немовних спеціалізацій, що вивчають іноземну мову, з метою виявлення вподобань та присутніх проблем у навчальному процесі Автор запропонував практичну модель формування соціокультурної компетенції за допомогою інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій та інтернет-ресурсів, базуючись на автентичних матеріалах. Зазначено важливість здобуття соціокультурної обізнаності задля успішної міжкультурної комунікації. Таким чином, соціокультурне навчання формує толерантне ставлення до інших культур, прийняття традицій та національних цінностей інших держав. Усе це сприяє утворенню позитивного ставлення до мультикультурності та зацікавленості студентів у вивченні іноземної мови.