Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Графодеривація в сучасній масовій комунікації(Сумський державний університет, 2022) Биковченко, Ю.А.Кваліфікаційну роботу присвячено проблемі графодеривації в сучасній масовій комунікації. Автор аналізує популярні засоби метаграфеміки в комунікативному ландшафті періоду російської агресії 2022 року. Приділено увагу дискусійним питанням віднесення деяких мовних засобів до графодеривації.Item Візуальні образи в рекламі: добірка авторських матеріалів(Сумський державний університет, 2022) Строй, О.І.У роботі, на основі вивчення специфіки візуальних образів у рекламі, розглядаються особливості створення добірки рекламних матеріалів для трьох товарів: «Duellum» – шоколад із різними начинками; «Limpio» – засоби по догляду за тілом; «Miruku» – рисове молоко. Ключові слова: , , конкурентоспроможність, цільова аудиторія.Item Добірка рекламних матеріалів для дитячого магазину(Сумський державний університет, 2022) Осипенко, А. Г.У роботі визначено основні тенденції у рекламі дитячих магазинів та дитячих товарів, проаналіовано рекламу прямих та непрямих конкурентів, створено добірку рекламних матеріалів для дитячого магазину.Item Добірка рекламних матеріалів для додатку "Жалійко"(2021) Коростильова, Д.В.У роботі представлено добірка макетів реклами для додатку "Жалійко", розкрито особливості оформлення макетів реклами для різних соціальних мереж та медіа-платформ (Instagram, Youtube, Play Market, App Store тощо). Проведено порівняний аналіз створених макетів з рекламною продукцією потенційних конкурентів додатка "Жалійко".Item Проєкт рекламної та PR-кампанії для кафе "Surprise cafe"(Сумський державний університет, 2021) Бондаренко, Д.Р.У роботі проаналізовано особливості рекламування стартап кафе у сучасному інформаційному просторі та розроблені власні рекламні та PR-матеріали для кафе "Surprise cafe".