Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
7 results
Search Results
Item Проєкт брендбуку для мережі кав’ярень «Cоffee Zone»(Сумський державний університет, 2022) Сипченко, Т.К.У роботі представлено проєкт брендбуку для мережі кав’ярень, розкрито специфіку творення брендбуку та структуру основних його частин, описано особливості використання айдентики.Item Проєкт брендбуку для виробника кисломолочної продукції(Сумський державний університет, 2022) Слабко, Д.Д.У роботі представлено проєкт брендбуку для виробника кисломолочної продукції, окреслено поняття брендбуку, описано специфіку його творення, визначено основні структурні елементи, подано інструкцію щодо використання айдентики.Item Таргетована реклама в Instagram (на прикладі «nb_eyebrow»)(Сумський державний університет, 2022) Байдак, Н.М.У роботі визначено особливості сучасної таргетованої реклами в соціальній мережі Instagram та розроблені власні рекламні матеріали для Instagram-сторінки «nb_eyebrow».Item Стратегія створення власного рекламного агентства(Сумський державний університет, 2022) Корсун, А.С.У роботі визначено особливості сучасного ринку рекламних послуг в Україні та розроблено стратегію створення нового рекламного агентства.Item Добірка рекламних матеріалів для заміського комплексу «Zatyshok»(Сумський державний університет, 2021) Сипченко, Т. К.У роботі на основі вивчення специфіки розроблення фірмового стилю закладу та корпоративної айдентики розглядаються особливості створення добірки рекламних матеріалів для заміського комплексу «ZATYSHOK».Item Добірка рекламних та PR матеріалів для кав'ярні "Горнятко"(Сумський державний університет, 2021) Ніконенко, В.В.У роботі представлена добірка рекламних та PR матеріалів. Автор обґрунтовує розробку, описує специфікацію інформаційного продукту, наводить приклади рекламних матеріалів.Item Графічний дизайн у рекламі та PR: добірка матеріалів(Сумський державний університет, 2021) Москович, М.М.У роботі на основі вивчення специфіки використання графічного дизайну в рекламних та PR-матеріалах розглядаються особливості підготовки власного творчого проекту, створення портфоліо графічного дизайнера.