Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Психологічні особливості етнічної ідентичності у студентів із різним рівнем етнічної толерантності
    (Сумський державний університет, 2021) Тарасюк, Д.І.
    Бакалаврська робота присвячена вивченню актуальної проблеми особливостей етнічної ідентичності у студентів із різним рівнем етнічної толерантності та розвитку компонентів етнічної ідентичності у студентів. Було проаналізовано проблему самоідентичності з погляду вітчизняних та зарубіжних дослідників. Визначено поняття етнічної ідентичності та етнічної толерантності, визначено структурні компоненти етнічної ідентичності, а також особливості прояву етнічної толерантності та міжкультурної взаємодії студентів Обрано методики для дослідження структурних компонентів етнічної ідентичності (афективний, когнітивний компоненти, загальна вираженість, домінуючі типи етнічної ідентичності) та дослідження рівнів етнічної толерантності. Обґрунтовано та здійснено їх дослідження, яке засвідчило, що компоненти етнічної ідентичності вимагають цілеспрямованого розвитку. Проаналізовано методи розвитку етнічної ідентичності та етнічної толерантності. Обгрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу для розвитку компонентів етнічної ідентичності у студентів закладів вищої освіти. Визначено найбільш ефективні психологічні напрямки для розвитку етнічної ідентичності. Пояснено використання когнітивно-поведінкової та арт-терапії для розвитку компонентів етнічної ідентичності студентів закладів вищої освіти Розроблено програму розвитку компонентів етнічної ідентичності студентів закладів вищої освіти методами когнітивно-поведінкової та арт-терапії. Проведено часткову апробацію цієї програми розвитку, описано особливості її проведення у онлайн-режимі, проаналізовано етапи її проведення.
  • Item
    Комунікативна компетентність та стійкість до стресу операторів контакт-центрів
    (Сумський державний університет, 2021) Губар, Ю.С.
    Бакалаврська робота включає в себе вивчення особливостей "комунікативної компетентності" Фахівців з обслуговування абонентів контакт-центру, на прикладі ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛГІ" та осіб, які не працюють у сфері контакт-центру. Було проаналізовано особливості роботи у сфері контакт-центру, мету їх появи та особливості комунікації у цій сфері. Також було здійснено порівняння отриманих результатів за двома групами, а, також, проаналізовано вплив рівню комунікативної компетентності на стійкість до стресу людини. Підібрано методики для дослідження комунікативної компетентності та рівню стійкості до стресу. Об ґ рунтовано та здійснено їх дослідження. Визначено ефективні психологічні напрями для розвитку комунікативної компетентності у фахівців з обслуговування абонентів контакт-центру. Аргументовано використання когнітивно-поведінкового напряму для розвитку комунікативної компетентності. Розроблено програму розвитку комунікативно компетентності за допомогою когнітивно-поведінкового напряму психології.
  • Item
    Конструкти образів "Я" та "Інший" у студентів із різними індивідуально-психологічними особливостями
    (Сумський державний університет, 2021) Бабич, К.І.
    Бакалаврська робота присвячена вивченню особливостей сприйняття образів "Я" та "Інший" у студентів закладів вищої освіти із різними індивідуально-психологічними особливостями. Були проаналізовані особливості самосприйняття та сприйняття іншої людини, а також вплив різних індивідуальних особливостей, таких як тривожність, аутосимпатія, самоповага. Визначені поняття самооцінки, самовідношення та тривожності, описані структурні компоненти сприйняття образу "Я" та "Інший". Підібрано методики для дослідження самовідношення, тривожності та сприйняття образу "Я" та "Інший". Обгрунтовано та здійснено дослідження. Визначено найбільш ефективні психологічні техніки для розвитку позитивного самовідношення у студентів закладів вищої освіти. Пояснено використання когнітивно-повендінкового напрямку для розвитку позитивного самовідношення. Розроблено програму розвитку позитивного самовідношенняу студентів методами когнітивно-поведінкового напрямку психології. Проведено часткову апробацію програми розвитку, описано особливості її реалізації у онлайн-режимі, проаналізовано етапита результи її впровадження.