Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
28 results
Search Results
Item Критерії соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах (на базі НВК № 16)(Сумський державний університет, 2019) Лузан, А.В.За останні роки в Україні відбувається істотна зміна відношення суспільства до дітей з особливими освітніми потребами. Все більш стає зрозумілим, що психофізичні порушення не заперечують людської суті, здатності відчувати, переживати, набувати соціального досвіду. Приходить розуміння того, що кожній дитині необхідно створювати сприятливі умови розвитку, які враховують її індивідуальні освітні потреби і здібності. Назріла гостра необхідність в розумінні проблем дітей з особливими освітніми потребами, у визнанні їх прав на освіту, бажанні і готовності включити їх в дитяче співтовариство. Це допоможе звільнити таких дітей від соціальної ізоляції, сприятиме здоровій взаємодії їх з іншими дітьми та розвитку позитивного, терпеливого, толерантного, лояльного ставлення до них з боку оточуючих. Також, слід зазначити, що в умовах навчального середовища для дитини з особливими освітніми потребами важливим є процес соціалізації, який відбувається перш за все в сім’ї, а потім у школі. Вона дуже важлива для кожної маленької людини, а для дитини з особливими освітніми потребами особливо. І саме школа грає найважливішу роль в процесі адаптації її до життя. Аналіз стану здоров’я, порушення психофізичного розвитку дитини, бажання батьків надати їй освіту в загальноосвітньої школі, виховання в сімейному колі дає поштовх для змін в освітньому процесі. Завдяки створеним умовам щороку зростає кількість дітей з особливими потребами, які навчаються в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів. Так, у 2016/2017 навчальному році в інклюзивних класах навчаються 4180 учнів, що на 53,6 відсотка (або на 1460 учнів) більше порівняно з 2015/2016 навчальним роком (2720 учнів)Item Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій(Сумський державний університет, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті визначено засоби впливу тизерної реклами як складової сучасних рекламних комунікацій, зокрема, формування у цільової аудиторії інтересу до рекламного повідомлення через загадку, інтригу, незавершену в рекламі дію. З’ясовано, що трансформування інтересу до тизеру цільової аудиторії у споживацький інтерес до рекламованого продукту відбувається через створення відповідних асоціацій та підкріплення їх у рекламних повідомленнях, що розкривають ідею тизеру. Уточнено, що для розміщення тизерної реклами компаніями-рекламодавцями переважно обираються медіа, для яких характерна постійність комунікацій із цільовою аудиторією. Особлива увага приділяється особливостям впливу тизерної реклами на процес соціалізації, які полягають у побудові комунікації із цільовою аудиторією через пропозицію звернути увагу на тизер та гейміфікацію.Item Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образу героя-бунтаря у сучасній рекламі. В результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який ґрунтується на образі героя-бунтаря та виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образу цього героя. Особливу увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образу героя-бунтаря, зокрема, демонстрації різних форм протесту та іміджу героя, що відрізняється від загальноприйнятих стандартів.Item Інфографіка: соціалізаційний аспект(КНУ імені Тараса Шевченка, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ роботі визначено комунікаційні та соціалізаційні особливості використання інфографіки у сучасних медіа. Уточнено особливості інфографіки як комунікаційної технології; визначено аспекти соціалізаційного впливу інфографіки на споживачів.Item Радіореклама як чинник соціалізації(Сумський державний університет, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ роботі визначено соціалізаційні особливості сучасної радіореклами. Проаналізовано інструменти соціалізаційного впливу радіореклами на цільову аудиторію.Item Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект(Класичний приватний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образу героя-конформіста у сучасній рекламі. В результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який ґрунтується на образі героя-конформіста та виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образу цього героя. Особливу увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образу героя-конформіста, зокрема, демонстрації переваг традиційних цінностей.Item Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние(Белорусский государственный университет, 2018) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychСтаттю присвячено особливостям нових медіа, зокрема, використанню людиноцентричних технологій, які орієнтовані на проблеми і потреби сучасної аудиторії, а також впливу нових медіа на процес соціалізації. Основним методом дослідження є контент-аналіз журналістських і PR-матеріалів, що дозволило визначити особливості комунікації з аудиторією в нових медіа. Розглянуто людиноцентричність як орієнтацію на проблеми і потреби читача, слухача, глядача нових медіа, що дозволило обґрунтувати появу «нішевих» медіа-проектів, які реалізують вузькоспеціалізовані інформаційні запити від цільової аудиторії та компаній-рекламодавців. Показано особливості сторітеллінгу як комунікаційної технології, що впливає на аудиторію нових медіа, зокрема, через використання актуальних інформаційних приводів та зв’язок героя історії з відомими подіями. Проаналізовано вплив нових медіа на соціалізацію сучасного індивіда, що полягає в трансляції уявлень про соціально схвалювані або несхвалювані моделі поведінки. В результаті обґрунтовано, що особливостями комунікації з аудиторією в нових медіа є використання людиноцентричних технологій, таких як сторітеллінг, інфографіка, нативна реклама. Отримані результати можуть бути використані журналістами-практиками для підвищення ефективності роботи сучасних медіа.Item Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві(Сумський державний університет, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті визначено особливості сучасної соціальної реклами як чинника соціалізації, якими є підтримка соціально схвалюваної поведінки, використання емоційних мотивів та демонстрація певних моделей соціалізації. Уточнено особливості соціалізаційного впливу соціальної реклами на суспільство, зокрема, акцент на досягненні суспільно корисних цілей, популяризація загальнолюдських цінностей, конкретизація рекомендованих дій та бажаних позитивних змін. У результаті проведеного дослідження визначено основні моделі соціалізації, які пропонуються цільовій аудиторії у сучасній соціальній рекламі: «соціалізація через заборону», «соціалізація через альтернативу» та «соціалізація через наслідування». Особлива увага приділяється розгляду використання нових технологій у соціальній рекламі (тизерний креатив, інтерактивні рекламні кампанії тощо).Item «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект(Київський національний університет ім. Т. Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення соціалізаційного впливу «святкової» та «акційної» реклами. За допомогою методу контент-аналізу виявлені цінності, стереотипи та моделі поведінки, які пропонуються в «святковій» та «акційній» рекламі. Метод кореляційного аналізу дозволив обґрунтувати взаємозв’язок контенту рекламних повідомлень і трансформацій у поведінці споживачів. Результатом статті є визначення соціалізаційного впливу «святкової» та «акційної» реклами як актуальних рекламних технологій, що пропонують аудиторії певні моделі поведінки. У висновках подано авторські визначення понять «святкова реклама» та «акційна реклама». Значення статті для науки полягає у здобутті нового цінного фактажу, зокрема, прикладів рекламних повідомлень, що базуються на інформаційних приводах рекламодавців. Підтверджено гіпотезу про роль реклами як засобу соціалізації споживача шляхом визначення соціалізаційних аспектів сучасної «святкової» та «акційної» реклами.Item Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект(Київський національний університет ім.Т. Шевченка, 2017) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychМетою статті є визначення комунікаційних та соціалізаційних особливостей використання образів героя-новатора та героя-професіонала у сучасній рекламі. У результаті дослідження уточнено комунікаційні особливості рекламного контенту, який ґрунтується на образах героя-новатора та героя-професіонала та виявлено складові конструювання рекламних повідомлень із використанням образів цих героїв. Особливу увагу приділено аналізу соціалізаційного впливу на споживачів образів героя-новатора та героя-професіонала.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »