Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Штучний інтелект у світовому інформаційному просторі: виклики та перспективи
    (Сумський державний університет, 2024) Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Хоба, Ю.
    Досліджується вплив штучного інтелекту на світовий інформаційний простір Проаналізовано приклади використання штучного інтелекту в медіаіндустрії. Визначено перспективи розвитку штучного інтелекту й особливості та виклики його використання у медіагалузі.
  • Item
    Імпровізація як метод формування мовленнєвих умінь та навичок
    (Сумський державний університет, 2019) Боровикова, Д.C.
    Нові тенденції у світоглядних орієнтаціях сучасного суспільства, інваріантність людського прогресу, де діалог і співпраця стають визначальним засобом збереження і розвитку цивілізації, вимагають нових підходів до підготовки вчителя. Діяльність вчителя може бути творчою, тільки включаючи елементи імпровізації. У зв'язку з цим імпровізація виявляється перманентною і необхідною характеристикою і в той же час специфічним компонентом творчої діяльності, без якої остання виявляється неможливою. Актуальність дослідження педагогічної імпровізації обумовлюється пошуком можливості і способу розвитку імпровізаційних здібностей у практикуючих педагогів та цілеспрямовану підготовку до педагогічної імпровізації студентів педагогічних ВНЗ. Слід зазначити, що в педагогічній діяльності взаємодія з аудиторією, співтворчість вчителя і учнів, грає дуже велику роль. Со-імпровізація на заняттях сприяє появі в учнів розумових, моральних та інтелектуальних новоутворень. Імпровізації необхідно навчати майбутніх учителів і молодих педагогів за допомогою системи спеціально розроблених вправ, специфіка яких полягає в цілеспрямованому скороченні й поступовому зниженні до мінімуму часу, відведеного на рішення нетипової педагогічної задачі. Тут слід говорити про імпровізаційну готовність педагога. Творча педагогічна діяльність не може здійснюватися повноцінно без уміння педагога утілювати та своєчасно коригувати педагогічний задум залежно від обставин діяльності, свого творчого потенціалу й самопочуття, настрою колективу учнів, тобто без уміння доцільно й педагогічно виправдано імпровізувати. Перспективою подальшого дослідження також може слугувати створення нових вправ та завдань для розвитку педагогічної імпровізації та її використання під час викладання.
  • Item
    "Своє" і "Чуже" у малій прозі Лесі Верховинки
    (Сумський державний університет, 2017) Жиленко, Ірина Рудольфівна; Жиленко, Ирина Рудольфовна; Zhylenko, Iryna Rudolfivna
    В український літературний простір, починаючи з 90-х років минулого століття, повертаються імена письменників, які з різних причин опинилися поза увагою науковців. Серед них – письменниця з Галичини Леся Верховинка (справжнє ім’я – Лагодинська-Кучковська Ярослава-Олександра; 1903–1936), яка після поразки визвольних змагань опинилася в еміграції.
  • Item
    Розвиток креативності студентів-рекламістів на заняттях мовного спрямування
    (Сумський державний університет, 2017) Воропай, Свiтлана Валерiївна; Воропай, Светлана Валериевна; Voropai, Svitlana Valeriivna; Жидкова, Д.
    У статті розглядаються прийоми і завдання, направлені на розвиток креативності студентів-рекламістів на заняттях мовного спрямування. Особлива увага приділяється питанню генерування, сортування та розвитку ідей, а також технологіям креативного розвитку студентів-рекламістів.
  • Item
    Техніка колажування як засіб навчання англійської та німецької мов і формування творчої особистості школярів
    (Національний університет "Острозька академія", 2017) Кириченко, Олена Анатоліївна; Кириченко, Елена Анатольевна; Kyrychenko, Olena Anatoliivna; Подоляка, І.О.
    У статті докладно викладаються позиції основоположників ідеї колажу та колажування – німецьких методистів Б.-Д. Мюллера і М. Зікманна (80 – 90-ті рр. XX ст.). Доводиться, що в колажі можуть відображатися і зіставлятися різні культури, сходитися і співіснувати різні тексти – вербальні і невербальні. Дається визначення колажу як інформаційного продукту та підґрунтя розвитку творчості учнів. Наводяться конкретні приклади уроків англійської та німецької мов, що демонструють практичну реалізацію прийому колажування.
  • Item
    Творча діяльність людини у вимірі християнської філософії
    (Видавництво Запорізької державної інженерної академії, 2011) Синах, Андрій Олександрович; Сынах, Андрей Александрович; Synakh, Andrii Oleksandrovych
    В статті досліджуються етапи розвитку релігійного почуття людини як конотації творчої діяльності. Особлива увага приділяється психоаналітичній традиції з її принципом людської едіпальності та ставленням до Бога як до батька. Автор проводить порівняльний аналіз іудаїзму та християнства як монотеїстичних релігій колективної та індивідуальної відповідальності людини перед Богом (відповідного до цього світорозуміння витлумачується і її відношення до творчості). Проводячи ретроспекцію від первісних вірувань до сучасних, автор зупиняється на вченні М.О. Бердяєва, який розглядав мистецтво як теургію, тобто спільну з Богом дію, як відповідь та обов’язок людини перед її Творцем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30339
  • Item
    Формирование способностей к творчеству: проблема гендерных различий
    (Издательство СумГУ, 2004) Кривопишина, Олена Анатоліївна; Кривопишина, Елена Анатольевна; Kryvopyshyna, Olena Anatoliivna
  • Item
    Сновидения и творчество
    (Видавництво СумДУ, 2004) Кривопишина, Олена Анатоліївна; Кривопишина, Елена Анатольевна; Kryvopyshyna, Olena Anatoliivna
  • Item
    Творчество как реализация свободы и путь к гармонизации бытия в философии Н.А. Бердяева
    (Видавництво СумДУ, 2006) Вандишев, Валентин Миколайович; Вандышев, Валентин Николаевич; Vandyshev, Valentyn Mykolaiovych; Синах, Андрій Олександрович; Сынах, Андрей Александрович; Synakh, Andrii Oleksandrovych
  • Item
    Психологічні проблеми навчання творчості
    (Видавництво СумДУ, 2006) Кривопишина, Олена Анатоліївна; Кривопишина, Елена Анатольевна; Kryvopyshyna, Olena Anatoliivna; Ковальська, В.