Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Медіаландшафт Сумщини: тенденції розвитку виробників аудіовізуального контенту(Сумський державний університет, 2024) Кириленко, Оксана Миколаївна; Kyrylenko, Oksana MykolaivnaРозглянуто тенденції функціонування виробників аудіовізуального контенту – телевізійних мовників («представників» традиційних медіа) та новітніх медіа Сумщини. Основну увагу зосереджено на трансформаціях, які відбуваються в медіаландшафті Сумщини, їх причинах.Item Тема страждань у сучасній війні: мас-медійний чинник(Сумський державний університет, 2023) Чекотило, Т.О.У роботі на основі висвітлення війни досліджено аудіовізуальний, текстовий зміст як окремі види передачі повідомлення, наповнення, особливості, вплив на реципієнта у психологічному контексті. Аналіз наукових елементів, пов’язаних із війною, засвідчив, що дослідники приділяли значну увагу вивченню телебачення України та Російської Федерації та маніпуляціям з боку держави-агресора, але не зосередилися на вивченні страждань і насильства у ЗМІ. У роботі розглянуто форми та методи медіа, які використовуються журналістами для демонстрації страждань у контексті збройного конфлікту. З’ясовується, що аудіовізуальні засоби та їхній зміст нині набирають популярності. Сучасні технології дають змогу створювати матеріали, які впливають на широке коло споживачів. Повідомлення переважно короткі, зрозумілі та прості. Жоден із проаналізованих медіатекстів ЗМІ не порушив правил поширення інформації в міжнародній спільноті. Через формат соціальних медіа публікації часто залишаються без зазначення автора. Онлайн-ЗМІ «united24.media» це воєнний щоденник, який несвідомо вбирає засоби травматизації та постійно «кровоточить» ранами, руйнуючи будь-який інформаційний імунітет до подій із негативною конотацією. Розглянуті матеріали виконують функції інформування, формування громадської думки та соціальної ідентифікації зміст відповідає його специфіці. Тексти не спотворені сучасними технологіями, вільні від забобонів, стереотипів і нав’язування власного світогляду.Інформування про біду за допомогою аудіовізуальних текстів виявилося одним зі стратегічних ресурсів влади. Попри величезну травму, отриману 3 споживачами та журналістами, матеріали на тему страждань корисні як свідоцтва війни, тероризму і справжнього геноциду в Україні. ЗМІ мовить переважно на іноземну аудиторію, і з’ясувалося, що майже всі тексти написані англійською мовою з синхронним перекладом, накладеним на рядки тексту в публікації. Українською мовою ці ж публікації не представлені.Item «Макгаффіни» у сучасній рекламі(Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ сучасному інформаційному світі одним із головних завдань авторів аудіовізуального контенту є привернення уваги аудиторії. Це характерно як для сфери мистецтва, зокрема кінематографу, так і для аудіовізуальних продуктів у галузі реклами. В цьому контексті важливим є вміння створити цікавий сюжет, розповісти захоплюючу історію, тож «творці фільмів приділяють все більше уваги мистецтву оповідання, оскільки аудиторія виявляє велику цікавість до розвитку сюжету» [4, с. 197]. Одним із засобів привернення уваги у аудіовізуальних творах є «макгаффін» (ключова деталь сюжету), і серед дослідників цієї теми варто відзначити таких вчених, як А. Арозамена, Л. Курштадт, З. Лю, Дж. Цзянг та ін. Метою роботи є визначення можливостей застосування «макгаффінів» у рекламі, а завданнями – з’ясування особливостей поняття «макгаффін» як ключової деталі сюжету твору та використання рекламованого товару в якості «макгаффіну».