Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
39 results
Search Results
Item Засоби просування брендів кондитерських в Instagram(Сумський державний університет, 2025) Погоріла, Є.; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychРоботу присвячено визначенню засобів просування брендів сучасних кондитерських в Instagram на основі аналізу конкурентного середовища в ніші солодощів. В результаті визначено такі засоби, як візуалізація контенту (оформлення профілю, візуально привабливе подання продукції), структурований та інформативний опис сторінки, емоційні акценти у створенні сучасного контенту, активна взаємодія з підписниками.Item Персоналізація реклами у фешн-індустрії: як бренди використовують штучний інтелект для створення унікального споживчого досвіду(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бодарєв, К.Розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) у рекламній діяльності брендів одягу, зокрема в контексті фешн-індустрії. Акцент зроблено на персоналізації реклами, створенні візуального та текстового контенту, а також застосуванні аналітичних алгоритмів для підвищення ефективності комунікації з цільовою аудиторією. Розкрито як переваги (масштабованість, швидкість, адаптивність), так і ризики (загроза творчості, етичні аспекти) впровадження ШІ в креативний процес. Матеріал базується на актуальних сучасних інструментах, що використовуються у модному маркетингу. Дослідження спрямоване на виявлення балансу між технологічною ефективністю та збереженням унікальності бренду.Item Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Білошапка, С.Розглядаються особливості рекламних кампаній провідних чайних брендів, зокрема Lipton та Ahmad Tea. Проаналізовано інструменти, що застосовуються в рекламних кампаніях: використання емоційного маркетингу, цифрових технологій, колаборацій з інфлюенсерами, екологічного позиціонування та сторітелінгу. Визначено основні підходи до просування продукції: Lipton орієнтується на масовий ринок та активний digital-маркетинг, натомість Ahmad Tea акцентує увагу на преміальності, традиціях та високій якості чаю. Досліджено ефективність рекламних кампаній за ключовими показниками: впізнаваність бренду, рівень взаємодії з аудиторією, продажі та соціальна відповідальність. Отримані результати мають практичну цінність для рекламників та брендів, що працюють у чайній індустрії.Item Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення»(Сумський державний університет, 2025) Тітуренко, Я.У межах нашого дослідження розглядається, як саме візуальний і комунікаційний дизайн допомагає «Суспільному» утверджувати свою ідентичність та підвищувати рівень довіри серед громадян. Вивчаються приклади використання дизайн-стратегій різних міжнародних мовників, які демонструють ефективність подібного підходу.Item Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті визначено основні чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях, зокрема привернення уваги аудиторії та її переконання у перевагах рекламованого продукту, зворотній зв’язок зі споживачами, стимулювання дій аудиторії тощо. Під поняттям «рекламна модель» розуміється формула створення успішної реклами, розроблена певним автором або авторським колективом. Кожен з варіантів рекламних моделей містить акцент на певні чинники впливу на цільову аудиторію. Проведений аналіз відомих рекламних моделей дозволив визначити важливість такого чиннику впливу, як задоволеність цільової аудиторії. Відповідно, було з’ясовано значення для ефективності рекламних моделей чиннику задоволеності цільової аудиторії, зокрема задоволеність від придбання продукту, задоволеність від комунікації з рекламою, задоволеність власними діями через схвалення інших, моральне задоволення. Також у результаті дослідження було уточнено значення лояльності цільової аудиторії до рекламованого бренду для ефективності реклами. Це полягає у популяризації споживачами, переважно шляхом використання соціальних мереж, власного позитивного споживацького досвіду. Перші спроби створення рекламних моделей були зроблені ще наприкінці ХІХ століття, та деякі з цих засобів побудови ефективної реклами є актуальними і сьогодні. Водночас протягом ХХ-го і на початку ХХІ століття дослідники робили багато спроб вдосконалення існуючих рекламних моделей та створення абсолютно нових формул досягнення успіху в рекламі. З’ясовано, що кожна з нових рекламних моделей зазвичай базувалася на певних особливостях сприйняття реклами цільовою аудиторією, на змінах у медіаспоживанні, враховувала появу нових засобів масової інформації та каналів розповсюдження реклами. Відзначено, що у деяких сучасних рекламних моделях особлива увага приділяється пошуку споживачами додаткової інформації про продукт за допомогою інтернет-технологій.Item Створення проєкту рекламної кампанії в Instagram для магазину художніх виробів(Сумський державний університет, 2024) Цапенко, М.О.Сьогодні Інстаграм є однією з найбільш популярних соціальних мереж у світі, що створює необхідні умови для просування магазину художніх виробів. Втілення рекламної кампанії дозволить позиціонувати бренд серед конкурентів, охопить визначену цільову авдиторію та підвищить упізнаваність. Стратегія просування буде реалізована в соціальній мережі «Інстаграм», тому огляд особливостей просування на цій платформі є ще одним важливим аспектом актуальності теми.Item Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду(Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л.Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.Item Єднання українців як основа комунікативної стратегії бренду(Сумський державний університет, 2023) Охрименко, Л.С.Роботу присвячено темі розробки комунікативної стратегії, зокрема втіленню в неї ідеї єднання українців та її ілюстрування за допомогою книги бренду. У першому розділі описуються теоретичні підходи до таких понять як «бренд», «ідентичність бренду», «комунікативна стратегія», «брендбук», які є фундаментальними в контексті дослідження. Другий розділ містить визначення ролі єдності українців у формуванні бренду, з’ясування особливостей складових брендбуку, обґрунтування їх практичного застосування, та рекомендації щодо використання ідеї єдності українців в комунікативній стратегії бренду. Результатом дослідження є створення інформаційного продукту – брендбуку для вигаданого бренду одягу «UniteU», який ілюструє комунікативну стратегію, є уособленням ідентичності бренду та інструментом її трансляції як для фахівців брендингу, так і цільової аудиторії. Варто відзначити, що у контексті проєкту розроблено голос бренду, який відповідає визначеній ідеології та фірмовому стилю, а також формує характер комунікації бренду. Адже комунікація зі споживачами є одним з найважливіших чинників стратегії просування, який вимагає аналізу та врахування соціальних, культурних та психологічних факторів, що впливають на потреби та цінності споживачів. Особливого значення це набуває в умовах сучасної ринкової конкуренції та воєнного стану в країні, які змінюють фокус світогляду населення. Відповідно до таких трансформацій, комунікативна стратегія бренду має адаптуватися до сучасних реалій та враховувати особливості цільової аудиторії, що зумовлює актуальність нашої роботи.Item Просування соціокультурного бренду з використанням елементів сторітелінгу(Сумський державний університет, 2023) Кравченко, К.І.Одним з провідних елементів маркетингової стратегії просування бренду в соцмережах є сторітелінг (від англ. storytelling – «розповідання історій»). Перенасичення ринку товарів та послуг дає споживачам широкий вибір, серед якого вони губляться. Тому інформацію слід надавати з певною історією, адже використання сторітелінгу дає можливість залучити увагу аудиторії, зробити людей, які споживають контент бренду, більш лояльними, допомагає зберігати зацікавленість протягом тривалого часу, реалізувати ефективну маркетингову компанію та виокремити власну унікальність серед конкурентів.Item Місія та візія бренду в контексті сталого розвитку: лінгвістичні та перекладацькі аспекти(Сумський державний університет, 2022) Ворфоломеєв, М.С.Актуальність дослідження визначається тим, що в сучасній лінгвістиці та перекладознавстві відсутні комплексні дослідження та систематизовані дані щодо місії та візії бренду як інструменту комунікації з цільовою аудиторією. Сталий розвиток розглядається як розвиток, який задовольняє потреби сьогодення без шкоди щодо здатності майбутніх поколінь задовольняти власні потреби. Усі три виміри (економічний, екологічний та соціокультурний) мають реалізовувати принципи справедливості між поколіннями. Вербальним інструментом впливу сталих брендів на свідомість споживачів є заява про місію та візію. Місія та візія бренду — це маркетинговий прийом використання медіа-потенціалу для трансляції смислів, намірів і цінностей бренду. Це інструмент компанії, корпорації чи організації, який визначає її основні принципи та наміри. Під час перекладу заяв про місію та візію бренду використовуються такі методи: довільний або авторський переклад, калькування та трансплантація термінів з англійської на українську. У перекладі українських сайтів англійською мовою переважає дослівний переклад і трансплантація термінів. S-терміни (sustainability terms) адаптовані в англомовних версіях переважно методом трансплантації, при цьому уникають дослівного перекладу сполучень зі словом «sustainability», замінюючи його на «sustainable development». Візуальна складова мультимодальних текстів заяв про місію та бачення бренду залишається незмінною.