Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Проєкт рекламної кампанії музичного магазину на локальному ринку(Сумський державний університет, 2025) Колесников, О.В.У роботі представлено проєкт рекламної компанії просування музичного магазину «MuzLab» на локальному ринку: створено фірмовий стиль (логотип, девіз, слоган, фірмові кольори та шрифти); мультимедійний проєкт складається з розроблених білбордів, сітілайтів, мерчдизайнингу, текстових дописів із візуалізацією, відеоролика та аудіоролика. У сучасних умовах висококонкурентного ринкового середовища локальні підприємства, зокрема спеціалізовані музичні магазини, стикаються з низкою викликів, серед яких особливо актуальними є необхідність забезпечення стійкої присутності на ринку, ефективного залучення та утримання цільової аудиторії, а також формування впізнаваності бренду. Актуальність обраної теми обумовлюється потребою у створенні комплексної рекламної кампанії, яка б інтегрувала сучасні цифрові інструменти (соціальні мережі, контент-маркетинг, таргетовану рекламу) з традиційними методами просування, забезпечуючи синергетичний ефект. Такий підхід дозволяє досягти основних цілей: підвищення впізнаваності бренду «MuzLab», залучення нових клієнтів, стимулювання продажів та формування стабільного іміджу інноваційного й клієнтоорієнтованого музичного простору. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 44 сторінки: вступ, 2 розділи, інформаційний продукт, висновки та додаток. До списку використаних джерел входить 19 посилань.Item Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду(Сумський державний університет, 2023) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л.Роботу присвячено визначенню ролі брендбуку як ключового інструменту керування брендом та налагодження комунікативної стратегії у сучасних умовах. Розглядається структура та функції брендбуку, а також його значення для формування ідентичності та впізнаваності бренду. Зокрема, акцентується увага на особливостях створення брендбуку для українських брендів, які наразі стикаються з новими викликами через вплив довготривалої війни, що змушують застосовувати нові стратегії просування, адаптовані до умов сьогодення.Item Проєкт рекламної та PR-кампанії для кафе "Surprise cafe"(Сумський державний університет, 2021) Бондаренко, Д.Р.У роботі проаналізовано особливості рекламування стартап кафе у сучасному інформаційному просторі та розроблені власні рекламні та PR-матеріали для кафе "Surprise cafe".