Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Intercultural Communication Skills as an International Tool for the Development of English-Language Communicative Competencies(Sciedu Press, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Kostyrya, I.; Biletska, O.; Shevchenko, M.; Lastovskyi, V.; Mishchenko, A.Мета цього експериментального дослідження полягала в тому, щоб з'ясувати, чи можна використовувати навички міжкультурного спілкування як інструмент розвитку комунікативних англомовних компетенцій. Для цього використовувався досвід трьох країн: Нідерландів, Сінгапуру та Бельгії. Населення цих країн має високий рівень володіння англійською як іноземною. У ході дослідження було проведено педагогічний експеримент. Проведено опитування 137 учасників експерименту. Результати обробляли математичними методами дисперсійного аналізу, коефіцієнту Коена та критерію Пірсона. Також використовувалося програмне забезпечення статистики. Виявлено, що використання таких методів навчання англійської мови як перегляд англомовних фільмів, читання англомовних художніх творів мовою оригіналу сприяє розвитку навичок міжкультурної комунікації. Ефективна участь у живому спілкуванні студентів з англомовними іноземними однокласниками та віртуальний обмін. Однак найкращих результатів можна досягти, послідовно застосовуючи ці три методи. Дослідження показало, що використовувані методи навчання, які сприяли розвитку навичок міжкультурного спілкування, також позитивно вплинули на розвиток англомовних комунікативних компетенцій. Встановлений зв'язок дає підстави стверджувати, що навички міжкультурної комунікації можна використовувати як інструмент розвитку англомовних комунікативних компетенцій. Подальші дослідження мають бути зосереджені на пошуку способів оптимізації навчальних програм, пошуку ефективних методів та орієнтації учасників на розвиток навичок міжкультурного спілкування.Item Extracurricular reading as a tool of development of pupils’ creative abilities(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2019) Назаренко, Олена В`ячеславівна; Назаренко, Елена Вячеславовна; Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Velykodna, A.I.Актуальність дослідження полягає в тому, що розвиток творчості та самостійного мислення є одним з найважливіших напрямків роботи школи в рамках програми «Нова українська школа». Залучення позакласних уроків читання у навчальні програми та інтеграція уроків англійської мови з елементами уроків зарубіжної літератури допоможе розвинути творче мислення та збільшити вагомість цінностей в процесі вивчення текстів іноземних письменників, а також відійти від національного культуроцентризму. Останній пункт розглядається як найбільш важливий у процесі європейської інтеграції.Item Інтегровані уроки: іноземна мова та світова література(Сумський державний університет, 2019) Великодна, А.І.У бакалаврській роботі розглянуто особливості реалізації методу інтегрованого навчання при вивченні іноземних мов учнями загальноосвітніх шкіл, зокрема при використанні міжпредметних зв’язків з англійської мови та зарубіжної літератури. Розглянуто дві форми проведення уроків: урок позакласного читання та урок-інсценізацію. Встановлено, що інтегровані уроки сприяють підвищенню рівня знань учнів за рахунок формування цілісного уявлення світу та глобального мислення. Основна мета інтегрованих уроків – відхід від системи членування знань на окремі дисципліни.