Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Засоби формування діалогічного мовлення на початковому етапі
    (Сумський державний університет, 2020) Сігідіна, А.І.
    Роботу присвячено вивченню засобів формування діалогічного мовлення на початковому етапі. Мету роботи досягнуто завдяки опису особливостей діалогічного мовлення та його функцій, аналізу етапів навчання даного виду комунікативної діяльності, розкриттю шляхів навчання діалогічного мовлення та представленню прикладів реалізації навчально-мовленнєвих ситуацій діалогічного характеру.
  • Item
    Рольові ігри як засіб формування умінь і навичок діалогічного мовлення
    (2020) Романченко, Ю.О.
    У бакалаврській роботі було розглянуто такі засоби формування умінь та навичок іншомовного діалогічного мовлення як рольові ігри. Було проведено дослідження та аналіз умінь та навичок серед дошкільнят. Робота містить 2 розділи, результати та висновки, списки використаних джерел та додатки. Бакалаврська робота містить такі розділи: теоретичні засади особливостей формування умінь та навичок іншомовного діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку; емпіричне дослідження діалогічного мовлення дітей дошкільного віку; У вступі ми обґрунтували актуальність і практичну цінність обраної нами теми, визначили цілі і завдання дослідження, вказали предмет і об'єкт нашого дослідження. У першому розділі висвітлено, що навчання англійської мови сприяє повноцінному та своєчасному розвитку дитини, збагаченню її інтелектуальної, емоційної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування. Своєчасне оволодіння правильною мовою є важливим моментом у становленні повноцінної особистості дитини. При цьому засвоєння діалогічного мовлення є однією з передумов для подальшого ефективного навчання в школі. У другому розділі ми провели дослідження щодо застосування рольових ігор для покращення іншомовної діалогічного мовлення серед дошкільнят. Слід зауважити, що діалог відрізняється стислістю висловлювань, в яких переважають прості речення і широко застосовуються немовленнєві засоби (жести і міміка). Зроблено висновки та надано рекомендації щодо поліпшення навчання іноземної мови. У списку використаної літератури подаються джерела, на основі яких було проведено дослідження.
  • Item
    Управляемый полилог в процессе обучения иностранному языку на старшем этапе
    (Сумський державний університет, 2019) Хамітов, Елдорбек
    Актуальність даної роботи полягає у необхідності формування полілологіческіх yмінь, щоб забезпечити можливість спілкування іноземною мовою. У роботі зосереджено увагу на розвитку полілогічних умінь на старшому етапі навчання. Розглянуто і узагальнено наявні в методиці викладання іноземної мови дослідження і досягнення з даної проблеми; визначено оптимальні методи, прийоми і способи формування мовних навичок шляхом формування пoлілогіческіх умінь.
  • Item
    Зміст навчання діалогічного мовлення
    (Сумський державний університет, 2018) Кругляк, А.В.
    Розвиток діалогічного мовлення під час вивчення іноземної мови взагалі, та англійської зокрема, – одна з найголовніших проблем сучасної педагогіки. Підтвердженням цього служить цілий ряд досліджень, статей, посібників, що з'являється останнім часом. І, тим не менше, ця проблема вимагає подальшого методичного вирішення, оскільки сучасні способи навчання діалогічного мовлення не завжди і в повному обсязі виконуються або ж взагалі не несуть ніякої користі. Діалогічне мовлення характеризується комунікативними, психологічними та лінгвістичними особливостями. За допомогою діалогу люди слухають різні точки зору, сприяють співпраці, покращують навички та працюють над непростими питаннями. Найважливішим питанням діалогічної педагогіки є якість спілкування, участь учнів у набутті знань, а також мотиваційний фактор, що стосується активізації учнів.
  • Item
    Речевой акт несогласия
    (International Academy of Science and Higher Education (London), 2017) Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna; Кобяков, Олександр Миколайович; Кобяков, Александр Николаевич; Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych; Чуланова, Галина Валеріївна; Чуланова, Галина Валериевна; Chulanova, Halyna Valeriivna
    В статті розглядаються особливості вирадення незгоди в англомовному мовленні. Фокусується увага на необхідності врахування прагматичних характеристик. Осмислюються прямі та непрямі засоби вираження незгоди.
  • Item
    Intercultural communication and language policy as essential stability factors in modern world
    (Sumy State University, 2014) Smirnova, K.
    In the twenty-first century intercultural rapport is the guarantor of productive global communication. Nowadays communication in its meaning becomes the most significant connection between nations, thus we should construct intercultural communication. It promotes cooperation between all concerned parties in many areas. Under conditions of information openness of national borders language policy becomes an important strategic factor in achieving sustained social development, countering ethnic and inter-ethnic conflicts. The only thing that helps representatives of different faiths and different ethnic cultures establish friendly contacts is dialogue.
  • Item
    Мовні засоби образотворення в українських народних думах невільницького циклу
    (Сумський державний університет, 2014) Набок, Марина Миколаївна; Набок, Марина Николаевна; Nabok, Maryna Mykolaivna
    Мовленнєва комунікація – це процес спілкування засобами мови. Цей процес має свої внутрішні закономірності й ґрунтується на певній системі усталених мовних і мовленнєвих норм. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34694
  • Item
    Диалог в обучении русскому языку как иностранному
    (Сумский государственный университет, 2013) Шевченко, Ірина Михайлівна; Шевченко, Ирина Михайловна; Shevchenko, Iryna Mykhailivna; Усанов, С.
    Современные реалии таковы, что русский язык является иностранным для большей части студентов из бывших союзных республик. Но потребность овладения им неизменно растёт. Сегодня в качестве конечной цели обучения русскому языку рассматривается умение использовать его в реальных ситуациях общения для достижения взаимопонимания коммуникантов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31036