Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
2 results
Search Results
Item Особливості та корекція ірраціональних установок студентів із різними рівнями самооцінки(Сумський державний університет, 2024) Ярмоленко, Н.Ю.У кваліфікаційній роботі бакалавра розглядаються сучасні підходи щодо вивчення природи ірраціональних установок та їх впливу на життя людини. Аналіз джерел показав, що дані установки можуть почати формуватися з самого дитинства, будуючись на власному баченні людини та вже існуючих загальноприйнятих стереотипах. Проаналізовано зв'язок між самооцінкою та наявністю ірраціональних установок і зазначено, що самооцінко дійсно має великий вплив на мислення та сприйняття людиною дійсної реальності. Наводяться результати емпіричного дослідження феноменів ірраціональних установок та самооцінки, включаючи їх окремі складові як у вибірки загалом, так і окремо у жінок та чоловіків. Аналіз отриманих даних показав, що жінки в цілому мають вищу самооцінку, ніж чоловіки. Дослідження також показало, що чоловіки є більш стійкими до фрустрації та життєвих викликів, ніж жінки, що може пояснюватися певними стереотипами, які існують в суспільстві. Був проведений регресійний аналіз, в результаті якого виявлено, що на самооцінку дійсно впливає наявний у людини комплекс ірраціональних установок, який знижує самооцінку.Item Конструкти образів "Я" та "Інший" у студентів із різними індивідуально-психологічними особливостями(Сумський державний університет, 2021) Бабич, К.І.Бакалаврська робота присвячена вивченню особливостей сприйняття образів "Я" та "Інший" у студентів закладів вищої освіти із різними індивідуально-психологічними особливостями. Були проаналізовані особливості самосприйняття та сприйняття іншої людини, а також вплив різних індивідуальних особливостей, таких як тривожність, аутосимпатія, самоповага. Визначені поняття самооцінки, самовідношення та тривожності, описані структурні компоненти сприйняття образу "Я" та "Інший". Підібрано методики для дослідження самовідношення, тривожності та сприйняття образу "Я" та "Інший". Обгрунтовано та здійснено дослідження. Визначено найбільш ефективні психологічні техніки для розвитку позитивного самовідношення у студентів закладів вищої освіти. Пояснено використання когнітивно-повендінкового напрямку для розвитку позитивного самовідношення. Розроблено програму розвитку позитивного самовідношенняу студентів методами когнітивно-поведінкового напрямку психології. Проведено часткову апробацію програми розвитку, описано особливості її реалізації у онлайн-режимі, проаналізовано етапита результи її впровадження.