Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Памятки как способ организации самостоятельной работы учеников на старшем этапе
    (Сумський державний університет, 2019) Аларкон, Кастілло Магаллі Мічелле
    Самостоятельная работа является одной из широко обсуждаемых проблем преподавания, основной задачей которой является повышение роли самостоятельной работы учащихся, воспитание их творческой активности и инициативы. В основу исследования были положены дефиниции самостоятельной работы в методике и дидактике, классификации самостоятельной работы различных педагогов и ученых. В данной работе были рассмотрены разные виды памяток, которые можно использовать на уроках в старших классах и как способ организации самостоятельной работы старшеклассников с целью улучшения и облегчения процесса обучения. Каждый из методов, используемых в этой работе, имеет целью научить студента использовать памятки в самостоятельной работе, а также подчеркнуть их важность. Самостоятельная работа становится основной ведущей деятельностью учащихся и готовит их к самообразованию. Учащиеся учатся сами управлять своей деятельностью, применять полученные знания на практике, умеют оценивать и анализировать свои действия, ставить цели и самостоятельно двигаться к ним.
  • Item
    Організація самостійної роботи учнів по оволодінню іноземною мовою
    (Сумський державний університет, 2018) Ольшанська, Е.М.
    Бакалаврська робота присвячена особливостям організації самостійної роботи учнів по оволодінню іноземною мовою. Метою цієї роботи є вивчення особливостей класифікації самостійної роботи учнів з точки зору різних аспектів. У роботі представлено розроблену систему вправ, спрямованих на засвоєння та розширення словникового запасу учнів, проаналізовано форми та методи самостійної роботи, що сприяють ефективній самостійній пізнавальній діяльності учнів. Реалії сучасного світу вимагають нових підходів до професійного формування особистості, що дозволяє учням адаптуватися до постійних змін суспільства в процесі професійної підготовки. Цей соціальний порядок суспільства вносить зміни в систему освіти, пріоритет якої орієнтований на саморозвиток, самоосвіту та самореалізацію особистості майбутнього спеціаліста.
  • Item
    Можливості формування індивідуальних стратегій самонавчання іншомовному спілкуванню у процесі викладання російської мови як іноземної
    (Сумський державний університет, 2013) Кисельова, Ганна Іванівна; Киселева, Анна Ивановна; Kyselova, Hanna Ivanivna; Ашурова, С.; Сеидов, Т.
    Практична мета навчання іноземної мови, крім формування мовленнєвих іншомовних навичок та умінь, повинна передбачати оволодіння спеціальними навчальними стратегіями, які становлять основу індивідуального позитивного стилю учіння, усвідомленого володіння засобами та прийомами самостійної навчальної діяльності. Індивідуальний стиль учіння – здатність суб’єкта керувати своїми природними можливостями, розвивати і використовувати їх для розв’язання навчальних завдань оптимальними для даної особистості когнітивними шляхами [1, 16] – є особистою стратегією мислення і поведінки, яка реалізується в інтелектуальній діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30952