Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя"
    (Одеський національний економічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.
    Виконано системний аналіз застосування комплексу заходів PR і реклами на ТОВ "Керамейя" (спеціалізується на виготовленні високоякісної клінкерної цегли і бруківки) і запропоновано рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
  • Item
    Управління інтелектуальним капіталом підприємства
    (ТОВ «Триторія», 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Колодка, Анна Віталіївна; Колодка, Анна Витальевна; Kolodka, Anna Vitaliivna
    Монографію присвячено розробленню методологічних та теоретико-методичних засад управління інтелектуальним капіталом промислових підприємств в системі їх інноваційного розвитку. Значної уваги приділено управлінню знаннями як основою інтелектуального капіталу підприємства. Викладено авторські підходи до формування організаційно-економічних механізмів управління підсистемами інтелектуального капіталу підприємства: споживчим капіталом та іміджем. Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців у галузі інноваційного менеджменту, менеджменту та маркетингу знань. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Item
    Комунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернеті
    (Гельветика, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B.
    Викладено результати аналізу комунікативної ефективності інтернет технологій ВНЗ на прикладі сайту кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету (УІД СумДУ). Отримані результати можуть бути використані для подальшого підвищення комунікативної ефективності інструментів інтернет-маркетингу, що допоможуть ефективно управляти іміджем ВНЗ та його підрозділів у інтернет-просторі. Аналіз комунікативної ефективності сайту був проведений у такій послідовності: відвідуваність сайту та структура відвідувачів; часові характеристики відвідувань; джерела трафіку; пошукові запити; гаджети, що використовуються відвідувачами тощо.
  • Item
    Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції
    (ФОП Ткачов О.О., 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.
    Виконано аналіз ефективності застосування стенда як елемента виставкової діяльності ТОВ "Керамейя".