Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Використання для змішанного навчання математичних дисциплін платформи Mix
    (2017) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Кравченко, Юлія Анатоліївна; Кравченко, Юлия Анатольевна; Kravchenko, Yuliia Anatoliivna; Соколов, О.С.
    Стаття присвячена опису перспективної форми навчання, яка починає поширюватися в Україні. Проведений аналіз літератури в області змішаного навчання, модель якого розглянута у закладі вищої освіти (ЗВО) на прикладі Сумського державного університету. Для цієї цілі ЗВО використовує платформу Mix. Розглянуті переваги використання середовища для змішаного навчання. Представлено практичний досвід із реалізації змішаного навчання на заняттях з вищої математики. Розглянуті навчальні об’єкти, які можна використовувати при розробці колекції електронних матеріалів. При вивченні дисципліни передбачається як індивідуальна, так і групова робота студентів. Поєднання різних типів тестових завдань закритої та відкритої форми сприяє формалізації матеріалів дисципліни. При використанні змішаної технології навчання підвищується ефективність організації самостійної роботи студентів та спостерігається більш якісне засвоєння матеріалу. Навчання стає більш відкритим, студенти мають можливість вчитися керувати своєю навчальною діяльністю. Така організація навчального процесу сприяє розвитку у студентів свідомості, самодисциплінованості, зацікавленості, самостійності, творчого та креативного мислення, отримання досвіду групової роботи.
  • Item
    Educational recources of the modern university
    (2018) Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Кравченко, Юлія Анатоліївна; Кравченко, Юлия Анатольевна; Kravchenko, Yuliia Anatoliivna; Нефедченко, Оксана Іллівна; Нефедченко, Оксана Ильинична; Nefedchenko, Oksana Illivna
    Сучасний стан освіти характеризується підвищеними вимогами до якості підготовки фахівців, що означає постійний пошук нових методів і засобів підвищення ефективності освітнього процесу. Удосконалення освіти та підвищення рівня її якості забезпечується застосуваннях новітніх технологій. Важлива роль в навчальному процесі відводиться електронним матеріалам. Стаття присвячена опису функціонування системи e-learning сучасного університету. Розглядаються освітні ресурси Сумського державного університету: автоматизована система дистанційного навчання «Salamstein», конструктор для створення навчально-методичних матеріалів Lectur.ED, платформа масових відкритих онлайн-курсів «Екзаменаріум», платформа для змішаного навчання Mix, відкритий освітнім ресурсом OCW СумДУ, online-студія, інституційний репозитарій, електронний каталог бібліотеки. Всі ці середовища пов’язані між собою. Інтеграція електронних матеріалів в навчальний процес засвідчує їх ефективність. Студент перетворюється на активну особу, реалізується мотивація. Йому надається свобода вибору темпу навчання. Студент орієнтується на самоосвіту та самовдосконалення.