Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Соціально-психологічні методи управління персоналом в сфері обслуговування (на прикладі мережі кав'ярень "AROMA KAVA")(Сумський державний університет, 2018) Басова, Ю.В.У роботі досліджено теоретико-методичні засади системи управління персоналом. Розглянуто соціально-психологічні методи управління персоналом в сфері обслуговування. Визначено роль методів управління трудовими ресурсами в системі сучасного менеджменту. Розглянули загальну характеристику методів управління колективом. Визначено напрямки використання соціально-психологічних методів управління в сфері обслуговування. Розглянуто роль соціально-психологічного клімату максимально ефективної реалізації працівником своїх безпосередніх обов’язків. Досліджено роль менеджера-керівника у системі управління соціально-психологічним кліматом в колективі. Доведено високий рівень впливу оптимально сформованого соціально-психологічного клімату в трудовому колективі на результативність діяльності такого колективу. Проведено аналіз соціально-психологічного клімату в колективі. Визначено основні показники, що характеризують налагоджену систему управлінням персоналу. Розглянуті основні методології оцінки моральних санкцій та заохочень персоналу. Запропоновано програму формування сприятливого соціально-психологічного клімат в колективі.