Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики(Дніпровський державний аграрно-економічний університет; ТОВ "ДКС Центр", 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю.У роботі виконано критичний аналіз і систематизовано існуючі підходи щодо визначення сутності та змісту розподілу (дистрибуції) та товароруху, каналів, через які готові товари та послуги переміщуються з місць їхнього виготовлення до місць призначення. З’ясовано, до якої сфери належить той чи інший різновид каналу і запропоновано авторські підходи до визначення. Визначено, що канал розподілу містить дві складові – маркетингову та логістичну, які знаходяться у взаємозв’язку та взаємозалежності, і мають ряд переваг та синергетичний ефект від їх поєднання.Item Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві(Institute of Society Transformation, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті визначено сутність поняття «логістичний потенціал регіону» та запропоновано його структуру. За допомогою Індексу ефективності логістики (LPI) проаналізовано рівень логістичного потенціалу України порівняно з іншими країнами світу. На основі запропонованої структури логістичного потенціал оцінено логістичний потенціал Сумської області. Визначено порядок розроблення системи розподілу на підприємстві з урахуванням логістичного потенціалу регіону його діяльності.Item Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції(Національна металургійна академія України, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaВ умовах світової кризи та загострення проблем функціонування численних вітчизняних підприємств вирішення питань щодо оптимізації структури маркетингових каналів для просування товарів, орієнтованих на задоволення сучасних, а також майбутніх потреб і запитів споживачів стає особливо актуальним. Адже для реалізації логістичних та маркетингових завдань дистрибуційної мережі потрібно здійснювати не механічне підсумовування транспортних, складських та інших активностей, а враховувати функціональне навантаження кожного учасника мережі. З цих позицій автором систематизовано моделі формування маркетингових каналів. Вибір найбільш прийнятної має здійснюватися з урахуванням потреб підприємства; визначення цілей маркетингового каналу, а також завдань, вирішення яких сприятиме досягненню поставлених цілейItem Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування(Харків, НТУ «ХПІ», 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaНа основі авторського визначення сутності маркетингового каналу досліджено його складові: маркетингову та логістичну, а також відповідні принципи формування, що забезпечують оптимізацію потоків у маркетинговому каналі.Item Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції(ТОВ «ДД «Папірус», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaАвтором сформульовано визначення оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції та запропоновано поетапну схему її формування При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33450Item Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях(Центр научного знания «Логос», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статье предложены этапы оценки текущего состояния маркетинговых каналов на промышленном предприятии. Определены показатели, на основе которых целесообразно оценивать финансовое и маркетинговое состояние каналов. Выбраны соответствующие стратегии управления маркетинговыми каналами в зависимости от их состояния. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33076Item Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу(Видавництво СумДУ, 2006) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Симоненко, Марія Юріївна; Симоненко, Мария Юрьевна; Symonenko, Mariia Yuriivna