Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів
    (Сумський державний університет, 2021) Белокур, С.А.
    Об`єкт дослідження – ринок та технологічні підприємства Сполучених Штатів та Европи. Мета даної роботи – дослідження та впровадження маркетингових активностей для підприємств у сфері інформаційних технологій задля підвищення конкурентних переваг. Задля поставленої мети використано такі методи: аналіз технологічного ринку Сполучених Штатів та Європи; проведення бібліографічного аналізу маркетингових досліджень у сфері інформаційних технологій та бізнесу; дослідження сучасних методів та рекомендації вдалих інструментів для технологічних підприємств для розвитку маркетингу у сфері IT. У розділі 1 «Бібліографічний аналіз області досліджень маркетингу та інформаційних технологій» розглянуто проблеми дослідження та поглибленого аналізу особливостей розвитку наукових досліджень у галузі інформаційних технологій. У розділі 2 «Аналіз ринку інформаційних технологій у Сполучених Штатах» розглянуто сучасні дослідження щодо ринку інформаційних технологій, а також маркетингової складової . У розділі 3 «Маркетинг у сфері інформаційних технологій» розроблено практичний підхід, щодо використання сучасних маркетингових методів та рекомендовані інструменти для просування та підняття іміджу для компаній у сфері IT. Результати, отримані в роботі, містять практичну складову та рекомендації для компаній у сфері IT. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності роздрібної мережі.