Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів(Сумський державний університет, 2021) Белокур, С.А.Об`єкт дослідження – ринок та технологічні підприємства Сполучених Штатів та Европи. Мета даної роботи – дослідження та впровадження маркетингових активностей для підприємств у сфері інформаційних технологій задля підвищення конкурентних переваг. Задля поставленої мети використано такі методи: аналіз технологічного ринку Сполучених Штатів та Європи; проведення бібліографічного аналізу маркетингових досліджень у сфері інформаційних технологій та бізнесу; дослідження сучасних методів та рекомендації вдалих інструментів для технологічних підприємств для розвитку маркетингу у сфері IT. У розділі 1 «Бібліографічний аналіз області досліджень маркетингу та інформаційних технологій» розглянуто проблеми дослідження та поглибленого аналізу особливостей розвитку наукових досліджень у галузі інформаційних технологій. У розділі 2 «Аналіз ринку інформаційних технологій у Сполучених Штатах» розглянуто сучасні дослідження щодо ринку інформаційних технологій, а також маркетингової складової . У розділі 3 «Маркетинг у сфері інформаційних технологій» розроблено практичний підхід, щодо використання сучасних маркетингових методів та рекомендовані інструменти для просування та підняття іміджу для компаній у сфері IT. Результати, отримані в роботі, містять практичну складову та рекомендації для компаній у сфері IT. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності роздрібної мережі.Item Розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized»(Сумський державний університет, 2020) Белокур, С.А.Актуальність. IT-ринок, або ринок інформаційних продуктів і послуг, з моменту свого виникнення і по теперішній день є сферою діяльності, що представляє чималий інтерес для компаній будь-якого розміру і рівня рентабельності. Інтерес цей обумовлений декількома причинами. Варто зазначити, що товари IT-ринку суттєво відрізняється від інших ринків та вимагають специфічного маркетингового забезпечення. Динамічність розвитку ринку спричиняє динамічність зміни та зростання вимог до маркетингу і, зокрема, до маркетингових комунікацій. Сучасні споживачі, особливо на ринку інформаційних технологій скептично ставляться до багатьох ініціатив фахівців з маркетингу, тому залучити й утримати купівельний інтерес до якого-небудь виду товарів досить складно. Метою даної роботи є аналіз та розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized». Методи дослідження: методика КФУ (ключові фактори успіху), польові дослідження, коефіцієнта конкордації. Загальна характеристика роботи: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двух розділів, висновку та списку використаної літератури. Обсяг наукової роботи становить 36 сторінок. У роботі наведено 12 рисунків, 6 таблиць, використано 20 наукових джерела.Item Естественная монополия(Сумский государственный университет, 2017) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Белокур, С.А.Естественная монополия – официально признанный вид монополий на производство и продажу товаров и услуг, обусловленный ростом масштаба производства, однако почти неосуществимой или максимально затруднённой конкуренцией.Item Який вплив має міжнародний маркетинг на розвиток міжнаціональних відносин?(Сумський державний університет, 2017) Белокур, С.А.Міжнародний маркетинг – система планування, реалізації, контролю та аналізу заходів по впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до її умов на фірмі, яка здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні; це «вища математика» маркетингу. На відмінно від інших видів маркетингу, міжнародний маркетинг має певні особливості. Ці особливості виникли внаслідок співпраці з іншими країнами, які мають свою специфіку зовнішніх ринків, особливості економічного, політико-правового, соціального та культурного середовища.