Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Розробка брендбуку творчої майстерні(Сумський державний університет, 2022) Бикова, К.В.Актуальність роботи полягає в тому, що кожен бренд повинен матисвій бренд бук, але на жаль не усі розуміють для чого. За рахунок брендубку у бізнесу з’являться нові ідеї, свіжий погляд і 100% зросте прибуток. Чому так? А тому що, бренд бук це найважливіша складова на підприємстві, без якої дуже важко виділятися через конкурентів. Тому і викликана актуальність цієї роботи.Item Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ»)(Сумський державний університет, 2021) Бикова, К.В.В роботі розглянуто теоретико-методологічні основи мотивації персоналу на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ». Досліджені зміст та сфера застосування поняття «мотивація персоналу». Визначена сутність, завдання, функції та основні принципи мотивації персоналу. Досліджені основні поняття стосовно підвищення ефективності системи мотивації. Проаналізовано та оцінено систему мотивації та стимулів в компанії. Удосконалені методичні основи мотивації персоналу. Запропоновано вдосконалену систему мотивації персоналу в маркетинговій агенції «Трендо-Київ».Item Мотивація персоналу як фактор підвищення ефективності системи управління (на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ»)(Сумський державний університет, 2021) Бикова, К.В.В роботі розглянуто теоретико-методологічні основи мотивації персоналу на прикладі маркетингової агенції «Трендо-Київ». Досліджені зміст та сфера застосування поняття «мотивація персоналу». Визначена сутність, завдання, функції та основні принципи мотивації персоналу. Досліджені основні поняття стосовно підвищення ефективності системи мотивації. Проаналізовано та оцінено систему мотивації та стимулів в компанії. Удосконалені методичні основи мотивації персоналу. Запропоновано вдосконалену систему мотивації персоналу в маркетинговій агенції «Трендо-Київ».Item Класифікація емоцій та засобів їх мовного вираження(Сумський державний університет, 2014) Бикова, К.В.Мова як головний інструмент людського спілкування не лише забезпечує інформаційний обмін мовців, але й відображає їхній емоційний стан в акті комунікації. Поняття емоцій, визначення їхнього статусу, класифікація є предметом лінгвістичних студій через складність та міждисциплінарний характер емоцій як об’єкта дослідження. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36145Item Газетний дискурс як об'єкт дослідження(Сумський державний університет, 2013) Бикова, К.В.За останні роки слово «дискурс» стало найпоширенішим поняттям, що зустрічається у багатьох лінгвістичних виданнях. У той же час дискурс продовжує вважатися одним з найскладніших понять сучасних структурно-семіотичних досліджень,що характеризується різноманіттям підходів та трактувань. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30823