Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Казки як засіб навчання на початковому етапі
    (Сумський державний університет, 2019) Бодня, В.Ю.
    Вивчення іноземної мови відкриває перед учням абсолютно нову картину світу, і для того, щоб ця інтеграція здійснювалася легко, успішно й природно, навчання іноземної мови слід будувати, приділяючи увагу психологічним особливостям сприйняття, уваги, пам’яті, уяви та мислення. Тому казка – це спосіб, який дозволяє пояснити молодшому школяреві практично будь-який матеріал швидко і легко. Об’єктом дослідження є методи й прийоми навчання англійської мови у початковій школі. Предметом дослідження є казки як засіб навчання на початковому етапі. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні й розкритті можливостей включення казок у навчальний процес для підвищення ефективності навчання англійської мови в початковій школі.
  • Item
    Лінгвопрагматичні особливості заголовного комплексу англомовного телевізійного дискурсу новин
    (Сумський державний університет, 2019) Бодня, В.Ю.
    Особливе місце в системі комплексного інформаційного впливу займає телевізійний дискурс. Телевізійний дискурс виступає як своєрідний "твір мистецтва", який повідомляє інформацію, впливає, набуваючи статусу специфічного дискурсу, що відображає складну семіотичну структуру взаємозв'язку вербальних і візуальних засобів в єдиному комплексі, зануреному в конкретний соціальний простір. Кожне новинне повідомлення має заголовок, який передає основну думку повідомлення і дозволяє адресату повідомлення скласти уявлення про його зміст. Новинні заголовки-анонси широко застосовуються в сучасному телевізійному дискурсі: вони використовуються в різних частинах телевізійної передачі для надання глядачеві переліку подій, які будуть далі прокоментовані диктором. Такі заголовки сприяють розумінню повної структури повідомлення і залученню уваги публіки.