Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Фольклорні елементи в сучасному англомовному рекламному дискурсі: перекладацький аспект
    (Сумський державний університет, 2021) Босенко, О.В.
    Мета: Теоретичне обґрунтування та аналіз функціонування фольклорних елементів, а також – особливостей їх перекладу у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Теоретичне значення: Систематизація теоретичних передумов дослідження способів перекладу фольклорних елементів у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу,трьох розділів, висновків, та списку використаних джерел. У першому розділі розглядається теоретична база дослідження сучасного англомовного рекламного дискурсу та підходи до його вивчення, а також – висвітлюються національні мотиви у рекламних текстах. У другому розділі описана роль фольклору у створенні ефективних рекламних образів, а сама реклама розглядається як джерело походження сучасної усної народної творчості. Розглянуті способи та складнощі перекладу фольклорних елементів у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Третій розділ наукової роботи присвячений особливостям навчання перекладу фольклорних одиниць у рекламних текстах. У дослідженні застосовуються прийоми порівняння, зіставлення, узагальнення, семантичний аналіз, метод суцільної вибірки рекламних текстів.
  • Item
    Систематизація матеріалу як основа формування мовної компетенції в процесі навчання німецької мови
    (Cумський державний університет, 2020) Босенко, О.В.
    Бакалаврська робота присвячена явищу систематизації матеріалу та його ролі у набутті учнями мовної компетенції у процесі навчання німецької мови. У роботі було використано загальнонаукові методи дослідження – індукцію та дедукцію, аналіз наукової літератури, узагальнення досвіду роботи викладачів та аналіз наявних дидактичних матеріалів для навчання німецької мови, завдяки яким було розкрито поняття мовної компетенції та проаналізовано основні підходи для її формування. У першому розділі визначається, що навчання має відбуватися у рамках комунікативного підходу, яким передбачається формування мовної компетенції, роз’яснюється її структура, описуються її структурні елементи – лексична, граматична, фонетична компетенції, а також компетенції у читанні та письмі, а також визначається роль систематизації матеріалу у формування мовної компетенції. У другому розділі разглянуто принципи відбору методів і прийомів систематизації матеріалу на уроках німецької мови та визначено, що процес узагальнення має відбуватись частково на кожному занятті, на спеціалізованих заняттях із систематизації та узагальнення, а також у ході самостійної роботи учнів. Останній пункт роботи присвячений розробці вправ із систематизації матеріалу, у якому уточнено, що у процесі розробки вправ слід керуватися принципами комунікативності, взаємозв’язку із культурою країни, мова якої вивчається, з урахування рідної мови і культури, формування автономності та самоконтролю, автентичності матеріалів, інтегрованого навчання аспектам мови. Також стверджується, що серед вправ слід віддавати перевагу комунікативним та умовно-комунікативним; репродуктивним, рецептивно-репродуктивним, продуктивним та рецептивно-продуктивним вправам. Відповідно до цих принципів та діючої навчальної програми розроблено дидактичні матеріали для учнів 9, 10, 11 класів загальноосвітньої школи, що вивчають німецьку мову як другу іноземну на рівні стандарту, у формі роздаткового матеріалу, що можна використовувати як додатковий до підручника та робочого зошиту засіб навчання. З урахуванням необхідності забезпечення нерозривності навчально-виховного процесу, також було розроблено додаткові дидактичні матеріали, які передбачають самостійне опрацювання учнями у ході виконання домашньої роботи. Результати дослідження можуть бути застосовані у розробках навчальних вправ та укладанні методичних посібників, а також для організації практичних занять із німецької мови.