Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Розвиток інноваційного підприємництва в галузі будівництва(Сумський державний університет, 2023) Бєліков, В.А.У першому розділі дипломної роботи увага зосереджується на класифікації інновацій у будівельній галузі, аналізі сучасних інноваційних підходів та технологій в будівництві, включаючи 3D-друк, модульне будівництво. Розглянуто моделі інноваційного розвитку, які можуть застосовуватися підприємствами будівельної галузі для підтримки їх адаптації до змінних умов ринку та підвищення їх конкурентоспроможності. Другий розділ дипломної роботи зосереджується на соціо-еколого-економічних перевагах проєктів модульного та 3D будівництва. Розглядається їх вплив на сталість, економічну ефективність, екологічну безпеку та соціальну відповідальність. Аналізуються ефекти впровадження екологічно чистих технологій на будівельну індустрію. Вивчається, як зелені технології сприяють зменшенню вуглецевого сліду, покращенню умов довкілля та ефективному використанню ресурсів. Третій розділ кваліфікаційної роботи присвячений практичним аспектам застосування модульного та 3D будівництва в умовах післявоєнної відбудови в Україні.Item Розробка базових конкурентних стратегій підприємства(Сумський державний університет, 2022) Бєліков, В.А.Метою роботи є аналіз та розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності, вияв сильних і слабких сторін підприємства, а також визначення ефективності фінансової діяльності. В кваліфікаційній роботі було приведено теоретичні та практичні аспекти побудови конкурентних стратегій за допомогою різних методологічних досліджень. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, в тому числі таблиць і рисунків. Список використаних джерел приведено в кінці. У першому розділі було визначено значення поняття стратегія, приведено сутність, ознаки та види стратегій підприємств. У другому розділі приведено стратегічний портрет підприємства, стратегічна оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства.