Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
22 results
Search Results
Item Проблемний нарис у жанровій структурі українських медіа(Сумський державний університет, 2019) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna LeonidivnaРозглядаються особливості розвитку такого жанрового різновиду нарисової публіцистики, як проблемний нарис.Item Радіоринок Сумщини: тенденції розвитку(Сумський державний університет, 2017) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Бугайова, А.Розглядається радіоринок Сумщини: структура та стан, типи мовлення та форматування радіоефіру.Item FM-простір Білорусі: тенденції розвитку(Сумський державний університет, 2017) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Самохіна, В.Розглядається FM-ринок Білорусі: типи мовлення, форматування радіоефіру, особливості структурування.Item Глоса як жанр публіцистичного дискурсу(Сумський державний університет, 2016) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Самохіна, В.Розглядаються жанрові аспекти глоси. Наголошується на тому, що на сьогодні глоса стає все більше популярним жанром, особливо це стосується соціальних мереж. З’ясовується, що глоса, незважаючи на те що контамінує в собі ознаки аналітичної та художньо-публіцистичної журналістики, є жанром останньої (художньо-публіцистичної, а саме сатиричної) групи.Item Спортивні програми на місцевих телеканалах (на прикладі телевізійних мовників Сумщини)(Сумський державний університет, 2016) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Шпірко, Д.Розглядаються особливості функціонування спортивної журналістики на місцевому телебаченні (на прикладі сумських телеканалів «UA:Суми», «АТV», «СТС», «Відікон»). Наголошується на тому, що спортивні програми, на відміну від загальноукраїнських каналів, де вони почали зникати у зв’язку зі значним посиленням розважального контенту, мають місце на місцевих телеканалах. Проте у сумських телемовників, які продукують програми на спортивну тематику, є чимало проблем із тематичним наповненням, формою подання матеріалу, обранням жанру.Item Гурток журналістики як медіаосвітній проект (на прикладі Медіа Центру ПДЮ)(Сумський державний університет, 2013) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Осюхіна, М.О.Аналізується робота Медіа Центру ПДЮ як медіаосвітнього проекту.Item Дейтинг-шоу на українських телеканалах: до визначення поняття, особливості розвитку(Сумський державний університет, 2013) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Котенко, А.Розглянуто поняття «дейтинг-шоу». З’ясовано особливості функціонування цього формату на українському телебаченні.Item Типологія і особливості функціонування програм у жанрі ток-шоу(Сумський державний університет, 2014) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Шелудяк, Б.Узагальнено та систематизовано типологію програм у жанрі ток-шоу. З’ясовано, які з типологічних груп репрезентовано на українських телевізійних каналах.Item Метафора у мовленні ведучих спортивних новин(Видавництво СумДУ, 2007) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Манурін, А.Item Мовлення ведучого спортивних теленовин(Видавництво СумДУ, 2007) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna LeonidivnaПитання місця, ефективності лексики ведучого спортивних новин є вельми актуальним, оскільки лексичний сегмент мовлення представників мас-медіа - потужний фактор інтенсифікації вираження інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17093
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »