Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 23
  • Item
    Improving the Financial Stability of IT Companies through Social Media Marketing
    (WSEAS, 2022) Sydorenko, N.; Mitchuk, O.; Holik, O.; Дяговченко, Ілля Миколайович; Дяговченко, Илья Николаевич; Diahovchenko, Illia Mykolaiovych; Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Myronets, N.
    In the context of the COVID19 pandemic, many companies face the problem of declining financial stability. IT companies are unique in this aspect, because their field of activity is entirely based on digital platforms and does not require direct contact with customers. Besides, social media marketing is becoming increasingly popular. The study of the impact of social media marketing on improving the financial stability of IT companies becomes urgent under the conditions of fierce competition, when it is necessary to ensure high rates of financial stability. The aim of the study is to determine the impact of social media marketing on improving the financial stability of IT companies. The data sample for this study includes the 20 largest IT outsourcing companies in Ukraine in 2020. The study was conducted using linear regression models, which were tested by the least squares method. The impact of social media marketing was introduced into the model through the use of a dummy variable. The results of the study showed that social media marketing has a positive statistically significant impact on Profitability of Cash, Profitability of Cash Outflow, Profitability of Cash Inflow, Profitability of Net Cash Flow. The obtained results can be used to assess the impact of social media marketing on cash flow indicators and financial stability of IT companies. The study opens up new areas for further research, in particular the impact of the established brand of the IT company in social media on its financial stability.
  • Item
    Проблемний нарис у жанровій структурі українських медіа
    (Сумський державний університет, 2019) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna
    Розглядаються особливості розвитку такого жанрового різновиду нарисової публіцистики, як проблемний нарис.
  • Item
    Радіоринок Сумщини: тенденції розвитку
    (Сумський державний університет, 2017) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Бугайова, А.
    Розглядається радіоринок Сумщини: структура та стан, типи мовлення та форматування радіоефіру.
  • Item
    FM-простір Білорусі: тенденції розвитку
    (Сумський державний університет, 2017) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Самохіна, В.
    Розглядається FM-ринок Білорусі: типи мовлення, форматування радіоефіру, особливості структурування.
  • Item
    Глоса як жанр публіцистичного дискурсу
    (Сумський державний університет, 2016) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Самохіна, В.
    Розглядаються жанрові аспекти глоси. Наголошується на тому, що на сьогодні глоса стає все більше популярним жанром, особливо це стосується соціальних мереж. З’ясовується, що глоса, незважаючи на те що контамінує в собі ознаки аналітичної та художньо-публіцистичної журналістики, є жанром останньої (художньо-публіцистичної, а саме сатиричної) групи.
  • Item
    Спортивні програми на місцевих телеканалах (на прикладі телевізійних мовників Сумщини)
    (Сумський державний університет, 2016) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Шпірко, Д.
    Розглядаються особливості функціонування спортивної журналістики на місцевому телебаченні (на прикладі сумських телеканалів «UA:Суми», «АТV», «СТС», «Відікон»). Наголошується на тому, що спортивні програми, на відміну від загальноукраїнських каналів, де вони почали зникати у зв’язку зі значним посиленням розважального контенту, мають місце на місцевих телеканалах. Проте у сумських телемовників, які продукують програми на спортивну тематику, є чимало проблем із тематичним наповненням, формою подання матеріалу, обранням жанру.
  • Item
    Гурток журналістики як медіаосвітній проект (на прикладі Медіа Центру ПДЮ)
    (Сумський державний університет, 2013) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Осюхіна, М.О.
    Аналізується робота Медіа Центру ПДЮ як медіаосвітнього проекту.
  • Item
    Дейтинг-шоу на українських телеканалах: до визначення поняття, особливості розвитку
    (Сумський державний університет, 2013) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Котенко, А.
    Розглянуто поняття «дейтинг-шоу». З’ясовано особливості функціонування цього формату на українському телебаченні.
  • Item
    Типологія і особливості функціонування програм у жанрі ток-шоу
    (Сумський державний університет, 2014) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Шелудяк, Б.
    Узагальнено та систематизовано типологію програм у жанрі ток-шоу. З’ясовано, які з типологічних груп репрезентовано на українських телевізійних каналах.
  • Item
    Метафора у мовленні ведучих спортивних новин
    (Видавництво СумДУ, 2007) Гаврилюк, Інна Леонідівна; Гаврилюк, Инна Леонидовна; Havryliuk, Inna Leonidivna; Манурін, А.