Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Особливості перекладу культурно-маркованої лексики
    (Сумський державний університет, 2021) Гарах, О.М.
    Метою дослідження виступає аналіз типологічного аспекту культурно-маркованої лексики в англомовному художньому дискурсі з точки зору її перекладу українською мовою. Практичне значення дослідження визначається його внеском у перекладознавство, соціолінгвістику, лінгвокультурологію, методику навчання перекладу. Дослідження може слугувати основою для подальшого вивчення особливостей перекладу різних типів культурно-маркованої лексики у художньому тексті. Практичне значення роботи полягає також у можливості використання її основних теоретичних положень і висновків на заняттях з практики усного та писемного мовлення англійської мови, теоретичного та практичного перекладу, а також у подальших наукових дослідженнях в області соціолінгвістики, лінгвокультурології, перекладознавства, методики викладання перекладу у вишах. У дослідженні охарактеризовано методико-педагогічні засади використання культурно-маркованої лексики художніх текстів у процесі навчання майбутніх перекладачів, розроблено комплекс вправ та надані рекомендації щодо його використання у навчальному процесі.
  • Item
    Доцільність використання інтерактивної дошки на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Гарах, О.М.
    У роботі дано теоретичне обгрунтування переваг використання інтерактивної дошки як провідної технології при вивченні іноземної мови. В ході дослідження було доведено, що навчання іноземній мові повинно відбуватися з урахуванням всіх переваг й можливостей сучасних інформаційних технологій, віку учнів та їх можливостей. Вивчено, як за допомогою інтерактивних дошок учні можуть освоїти всі рівні пізнання: розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінку. Визначено, що структура уроку з використанням інтерактивної дошки може бути багатоваріативною: учні отримують нові знання, розвиваються та отримуюють виховання.