Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Esp online course as a means of enhancing graduate students’ employability opportunities - case of Sumy State University
    (University of Nis, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Along with providing plentiful job market opportunities, the ongoing growth of various technologies in a wide range of fields is currently creating a high level of graduates competitiveness. The issue of employability, which is the crucial concern of higher education institutions, is getting vital these days among employers, educators, researchers, and future professionals. This study aims to determine the mechanisms through which an ESP distance course can facilitate employability enhancement with graduate students. Although the idea of implementing distance learning in the professional training is not new, coherent research on how to make online tasks more enriching for future professional activity and thus resulting in enhanced employability has not been proposed so far. A survey conducted within the framework of the study reveals a correlation between critical thinking skills tasks as part of an ESP course and growing professional competence as an integrated component of employability. The data obtained have been verified by statistical analysis. Another investment in the employability field has been made through suggestions on how to design online tasks properly.
  • Item
    Esp online course as a means of enhancing graduate students’ employability opportunities-case of Sumy state university
    (Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Поряд із наданням великих можливостей на ринку праці, постійне зростання різних технологій у широкому діапазоні галузей в даний час створює високий рівень конкурентоспроможності випускників. Питання працевлаштування, яке є найважливішим питанням вищих навчальних закладів, сьогодні стає актуальним серед роботодавців, освітян, дослідників та майбутніх фахівців. Це дослідження має на меті визначити механізми, за допомогою яких дистанційний курс ESP може сприяти підвищенню рівня працевлаштування серед аспірантів. Хоча ідея впровадження дистанційного навчання у професійну підготовку не є новою, послідовних досліджень щодо того, як зробити завдання в Інтернеті більш збагачувальними для майбутньої професійної діяльності і, таким чином, що призводять до підвищення рівня працевлаштування, поки що не пропонується. Опитування, проведене в рамках дослідження, виявляє взаємозв'язок між завданнями навичок критичного мислення в рамках курсу ESP та зростанням професійної компетентності як інтегрованого компонента працевлаштування. Отримані дані перевірені статистичним аналізом. Ще одна інвестиція у сферу працевлаштування була зроблена завдяки пропозиціям, як правильно розробляти онлайн-завдання.
  • Item
    ESP Online Course as a Means of Enhancing Graduate Students Employability Opportunities – Case of Sumy State University
    (Univezitet u Nišu, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Along with providing plentiful job market opportunities, the ongoing growth of various technologies in a wide range of fields is currently creating a high level of graduates competitiveness. The issue of employability, which is the crucial concern of higher education institutions, is getting vital these days among employers, educators, researchers, and future professionals. This study aims to determine the mechanisms through which an ESP distance course can facilitate employability enhancement with graduate students. Although the idea of implementing distance learning in the professional training is not new, coherent research on how to make online tasks more enriching for future professional activity and thus resulting in enhanced employability has not been proposed so far. A survey conducted within the framework of the study reveals a correlation between critical thinking skills tasks as part of an ESP course and growing professional competence as an integrated component of employability. The data obtained have been verified by statistical analysis. Another investment in the employability field has been made through suggestions on how to design online tasks properly.
  • Item
    Blended Education: Patterns of Implementation at Sumy State University
    (Lumen Publishing, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Останні роки були відзначені зростаючої глобальної тенденцією впровадження методів змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Ця тенденція посилюється в українських вузах. Хоча в даний час змішане освіту в Україні, схоже, зростає, ефективність використання змішаного навчання все ще залишається неясною. Сьогодні більшість університетів почали використовувати дистанційне навчання і перехід на змішану систему навчання в класах. Вчені сперечаються про переваги і недоліки звичайного і змішаного освіти, оскільки обидва методи мають свої позитивні сторони і недоліки. Успішна інтеграція змішаного освіти в освітній процес була підтверджена численними дослідженнями. Це дослідження було розроблено, щоб визначити вплив змішаного освіти на навчальний процес. Першим питанням у дослідженні було виявлення основних сфер змішаного освіти, що впливають на освітній процес. Друге питання був направлений на визначення готовності студентів Сумського державного університету до переходу на змішаний освітній процес. На першому етапі було узгоджено технічне завдання, розроблено програму і інструменти, розроблений графік збору інформації. На другому етапі було підготовлено збір інформації, збір анкет, їх комп'ютерна обробка, сформовані таблиці і звіти. Відповіді, отримані від служби студентів, показали, що більшість студентів чітко розуміють систему змішаного навчання, позитивно ставляться до неї і більш мотивовані в своєму навчанні. Цей досвід пілотування поклав початок позитивної практики впровадження змішаного освіти в навчальний процес, де настійно рекомендується використовувати елементи змішаного освіти в навчальній діяльності в якості додаткової індивідуальної роботи у віртуальній онлайн-середовищі як розширює ефект шкільної роботи з допомогу сучасних електронних пристроїв і технологій.