Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Методична система кредитно-компетентнісного навчання інформатики в економічному ВНЗ
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2015) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У статті описано модель методичної системи навчання інформатики у вищому економічному навчальному закладі на основі компетентнісного підходу в умовах кредитно-трансферної системи організації навчання. Побудована методична система навчання складається з цільового, змістового, процесуального, організаційно управлінського і результатно-оцінного функціональних компонентів.
  • Item
    Технології хмарних обчислень в курсі інформатики економічного ВНЗ
    (ВВП «Мрія» ТОВ, 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.
    Розглядаються питання використання технології хмарних обчислень у викладанні курсу інформатики студентам економічних спеціальностей.
  • Item
    Хмарні SAAS-сервіси в самостійної роботі з інформатики студентів економічних спеціальностей
    (ФОП Жовтий О.О., 2014) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.
    Сучасний розвиток економіки знань пов’язаний з упровадженням технологій хмарних обчислень, тому актуальним завданням є оволодіння студентами-економістами сучасними знаннями та навичками використання інструментів хмарних ІКТ. Розроблений методичний комплекс на базі хмарних SaaS-сервісів дисципліни «Інформатика» для студентів економічних спеціальностей забезпечує репродуктивний, реконструктивний та творчий рівні самостійної роботи студентів, сприяє організації групової форми роботи, активізації та індивідуалізації навчання.
  • Item
    Досвід в структурі компетентності особи
    (Гнозис, 2014) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У статті проаналізовано підходи до означення понять “досвід” та “компетентність”. Встановлено взаємозв’язок між цими поняттями. Показано, що досвід в моделі компетентності має об'єктивний зміст, він інтегрує в єдине ціле засвоєні людиною знання та окремі дії, способи і прийоми розв’язування задач. Досвід є центральною компонентою компетентності. Формування компетентності у навчально-пізнавальній діяльності здійснюється через формування досвіду цієї діяльності.
  • Item
    Сутність та зміст поняття “дослідницька компетентність”
    (Видавничий відділ НМетАУ, 2012) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У статті розкривається сутність поняття “дослідницька компетентність”. У структурі дослідницької компетентності автори виділяють мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний та рефлексивний компоненти, які виконують спонукальну, ціннісно-орієнтирну, пізнавальну, результативну та регулятивну функції. Основу дослідницької компетентності складають уміння виявляти проблему, формулювати гіпотезу, підбирати відповідні методи проведення дослідження та здійснювати обробку отриманих результатів, аналізувати отримані результати, вести наукові дискусії, упроваджувати результати наукових досліджень у практику.
  • Item
    Система подготовки студентов экономических специальностей к использованию НИТ в профессиональной деятельности
    (Финансовая академия при правительстве Российской федерации, 1998) Головань, М.С.; Кунцев, С.В.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    Внедрение в учебный процесс концепции систематического приобретения и углубления знаний, умений и навыков, овладении новыми информационными технологиями на протяжении всего периода обучения студентов.
  • Item
    Проблеми дистанційного навчання
    (КДПУ, 2001) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Головань, М.С.
    Для ефективної реалізації дистанційного навчання потрібно розв’язати низку науково-педагогічних, методичних, технологічних, організаційних і економічних проблем.
  • Item
    Виникнення та розвиток дистанційного навчання
    (ІНЖЕК, 2011) Головань, М.С.; Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych
    У роботі розглядаються основні риси етапів розвитку дистанційного навчання.