Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item О возможности применения бенчмаркинга учреждениями финансово-кредитной сферы(Финерт, 2002) Гончаренко, Т.П.В роботі розглянуті деякі питання використання технології бенчмаркінгу в умовах фінансово-кредитних організацій.Item Сценарне планування як сучасний інструмент стратегічного управління банком(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Гончаренко, Т.П.В роботі авторами досліджено економічну сутність поняття «сценарне планування», здійснена дефініція поняття «сценарне планування», запропонований авторський погляд на процес сценарного планування в банку.Item Сценарне планування як сучасний інструмент стратегічного управління банком(Сумський національний аграрний університет, 2011) Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiya Vasilivna; Гончаренко, Т.П.В роботі авторами досліджено економічну сутність поняття «сценарне планування», здійснена дефініція поняття «сценарне планування», запропонований авторський погляд на процес сценарного планування в банку.Item Організаційно-економічний механізм стратегічного маркетингового управління банківської установи.(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Гончаренко, Т.П.Стратегічний банківський маркетинг це є система мислення, усвідомлення та дій, сконцентрованих на забезпеченні організації довготривалими результативними відносинами із цільовим споживачем, заснованими на задоволенні взаємних потреб. При такому розумінні сутності стратегічного банківського маркетингу його призначенням повинно бути забезпечення прогнозованого й допустимого балансу між задоволенням потреб споживача і задоволенням потреб та очікувань самого банку.