Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Сутність маркетингу: індустріальна та постіндустріальна ера(2014) Гончарова, М.Л.На сьогодні світові тенденції виробництва, свідчать, про те, що на зміну індустріальному суспільству прийшло інформаційне, або постіндустріальне. В індустріальну еру, щоб вистояти в конкуренції виробників на ринку, щоб гарантувати своєму підприємству фінансовий успіх, треба було насамперед скорочувати витрати виробництва. Цінова конкуренція виробників у випадках масового виробництва виступала головною, якщо не єдиною формою конкурентної боротьби. Низька ціна цілком компенсувала низьку якість і невисокий рівень обслуговування споживачів. Тому вся увага керівників підприємств було зосереджена навколо витрат виробництва товарів та послуг, особливо прямих виробничих витрат.Item Особливості формування системи реінжинірінгу бізнес-процесів(Дніпропетровський університет економіки і права ім. А.Нобеля, 2011) Розкошна, О.А.; Гончарова, М.Л.В статті висвітлюються питання щодо особливостей формування системи реінжинірингу бізнес-процесів як складової процесоорієнтованого управління в сучасних організаціях у напрямку забезпечення прискореної успішної адаптації останніх до екстремальних, кризових ситуацій, мінливості бізнес-середовища.